جامع نیوز:بانک رفاه کارگران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، به منظور حمایت از زندانیان و خانواده ایشان مبلغ یکصد میلیون ریال به بنیاد تعاون زندانیان اهدا کرد. به گزارش جامع نیوز، جلسه ای به همین منظور در محل دفتر مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک رفاه انجام شد […]

جامع نیوز:بانک رفاه کارگران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، به منظور حمایت از زندانیان و خانواده ایشان مبلغ یکصد میلیون ریال به بنیاد تعاون زندانیان اهدا کرد.
به گزارش جامع نیوز، جلسه ای به همین منظور در محل دفتر مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک رفاه انجام شد که طی آن ، ۱۰فقره کارت هدیه یکصد میلیون ریالی بانک برای آزاد سازی زندانیان به نماینده این بنیاد اهدا شد.
محمدی رییسی در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش سال ۹۳ به تمامی خانواده های زندانیان گفت: بانک رفاه کارگران حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را جزو اهداف خود می داند و همواره در این مسیر حرکت کرده است. حمایت از انجمن ام اس کشور، حمایت از کودکان مبتلا به بیماری سرطان، کمک به سازمان بهزیستی و … نیز در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک بوده است.
یعقوبی نماینده بنیاد تعاون زندانیان نیز با قدردانی از حمایت های مسئولان بانک رفاه کارگران گفت: ایران جزو ۱۰ کشور اول از نظر شمار زندانیان است و این، مسئله ای نگران کننده است که به جامعه آسیب می رساند.
وی در انتها ابراز امیدواری کرد با حمایت سازمان ها و نهاد های خیر همچون بانک رفاه کارگران شمار زندانیان کاهش یابد.