جامع نیوز:همکاری مشترک ال‌جی و هارمان کاردون تجربه شنیداری شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که با شرکت هارمان/کاردون Harman Kardon به منظور توسعه فناوری صدایی پیشرفته برای بکارگیری در دو مدل از تلویزیون‌های OLED و ۵ مدل از تلویزیون‌های ULTRA HD همکاری می‌کند. سیستم Ultra Surround به عنوان مکملی مناسب برای کیفیت فوق‌العاده […]

جامع نیوز:همکاری مشترک ال‌جی و هارمان کاردون تجربه شنیداری شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد.
ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که با شرکت هارمان/کاردون Harman Kardon به منظور توسعه فناوری صدایی پیشرفته برای بکارگیری در دو مدل از تلویزیون‌های OLED و ۵ مدل از تلویزیون‌های ULTRA HD همکاری می‌کند. سیستم Ultra Surround به عنوان مکملی مناسب برای کیفیت فوق‌العاده تصویر تلویزیون‌های ال‌جی خواهند بود. انتظار می‌رود که این ترکیب فضایی را برای بینندگان خلق کند که قبلا فقط در سالن‌های سینما تجربه شده است.
هارمان/کاردون (Harman Kardon) که یکی از معتبرترین نام‌ها در صنعت صدا می باشد با همکاری مهندسان ال‌جی سیستم بلندگویی را تولید کرده که می‌تواند صدایی یکنواخت، بدون اعوجاج با صدای بم عمیق و پهنای باند وسیعی ایجاد کند و بیننده را در مرکز دنیای صدایی وسیع و در عین حال کنترل شده و یکنواخت قرار دهد. برای ایجاد و تجربه‌ای سینمای واقعی،سیستم Ultra Surround کیفیت شگفت‌انگیز صدا را بازتولید می‌کند، و بینندگان را در مرکز صحنه‌ای از صدای وسیع که یکنواخت در همه جا پراکنده شده است قرار می‌دهد.
تکنولوژی Ultra Surround کیفیت صدای سه‌بعدی را ارائه می‌دهد که می‌توان آن را سحرآمیز نامید. این تکنولوژی پیشرفته با بکارگیری الگوریتمی کاملا جدید قادر به ایجاد فضایی صوتی با کیفیتی کاملا طبیعی است.همچنین سیستم ULTRA Surround پهنای باند وسیعی برای پخش صدا و خروجی قدرتمند دارد و برای صدایی با کیفیت بالا و همراه جزییات زیاد طراحی شده است تا شنونده را فراگرفته و تجربه شگفت‌انگیزی نسبت به تلویزیون‌های صفحه‌تخت معمول ایجاد کند.
به گفته نایب رئیس و سرپرست بخش صوتی‌تصویری ال‌جی : «تقریباً هر تجربه سرگرمی شگفت‌آور ترکیبی از عنصر شنیداری قدرتمند با جلوه‌های بصری تماشایی است. برای هیجان‌زده کردن و حرکت دادن بینندگان، ال‌جی و هارمان/کاردون با کمک یکدیگر صدای قدرتمند و استثنایی ایجاد می‌کنند که می‌تواند با کیفیت تصویر بی‌نظیر ما همخوانی داشته و در قاب باریک و شیک تلویزیون‌های پیشرفته ما جای ‌گیرد.»
رئیس بخش Lifestyle هارمان، گفت: «ما بسیار خرسندیم که در این پروژه پیشرفته شرکت کرده‌ایم و به تحول در کیفیت صدای تلویزیون‌های پدیده نسل جدید کمک می‌کنیم. مشتریان علاقه‌مند به فیلم‌های جنگی ، برنامه‌های ورزشی پرحرکت یا هر ویدئوی سرگرم‌کننده دیگری شایسته تجربه صدای شگفت‌انگیزی هستند که با جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای تطبیق شده باشد. ال‌جی و هارمان/کاردون این تجربه را فراهم خواهند کرد.»