جامع نیوز:بانک صادرات ایران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به منظور همکاری متقابل در جهت ارتقا و بهبود خدمات ارایه شده تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به گزارش جامع نیوز در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور مدیران عامل بانک صادرات ایران و پست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد مهندس پیشرو مدیر […]

جامع نیوز:بانک صادرات ایران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به منظور همکاری متقابل در جهت ارتقا و بهبود خدمات ارایه شده تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش جامع نیوز در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور مدیران عامل بانک صادرات ایران و پست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد مهندس پیشرو مدیر عامل این بانک در سخنانی گفت: بانک صادرات ایران و شرکت پست دو مجموعه بزرگ و مردمی هستند و امضای این تفاهم‌نامه گامی مهم در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به هموطنان عزیز می‌باشد. این دو سازمان بزرگ همکاری‌هایی را از گذشته با هم داشته‌اند و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه شاهد دستاوردهای شگرفی در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز باشیم.
وی گستردگی شعب و تنوع خدمات این دو سازمان را از وجوه اشتراک آن‌ها دانست و گفت: حضور فعال در اقصی نقاط کشور و وجود نیروهای کارآزموده و توانمند در این دو سازمان از نقاط قوت و اشتراک است. با امضای این تفاهم‌نامه ضمن گسترش بیش از پیش همکاری بین این دو مجموعه، شاهد سرعت‌بخشی و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان خواهیم بود و ضمن پویایی سازمان، شاهد افزایش رضایتمندی هموطنان گرامی خواهیم بود.
در ادامه این جلسه مهندس مهری مدیر عامل شرکت پست ضمن اظهار خرسندی از تعامل و ارتباط دو طرفه بین بانک و پست گفت: بانک صادرات ایران از بانکهای بزرگ و تاثیر گذار کشور بوده می باشد که طی سالیان آخیر عملکرد مطلوبی در عرصه خدمات رسانی به جامعه داشته است و اظهار امیدواری نمود که همکاری و تعامل بین بانک و پست منشاء خدمت رسانی بهتر به جامعه باشد.
شایان ذکر این تفاهم نامه با موضوع ارایه انواع خدمات و محصولات بانکی مورد نیاز پست از طرف بانک وفق مقررات و قوانین بانکی، ارسال و تحویل دسته چک های شخصی ساز شده بانک به نشانی شخص ذینفع، ارسال اخطارهای مربوط به دیون معوق مشتریان بانک به نشانی متعهد، ضامن و ضامنین تسهیلات، ارسال و تحویل بسته کارت های الکترونیکی شخصی ساز شده به مدیریت های شعب بانک صادرات ایران در استانها و مناطق تهران به امضا رسیده است.