جامع نیوز:رییس و معاونین ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن بازدید از مراحل پایانی ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین با حجت‌الاسلام شهرستانی دیدار کردند. به گزارش جامع نیوز، در این دیدار حسن پلارک ضمن تقدیر از تلاشهای دست اندرکاران ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین اعلام داشت: با توجه به مذاکرات پیشین به زودی صندوقهای مرقد مطهر […]

جامع نیوز:رییس و معاونین ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن بازدید از مراحل پایانی ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین با حجت‌الاسلام شهرستانی دیدار کردند.
به گزارش جامع نیوز، در این دیدار حسن پلارک ضمن تقدیر از تلاشهای دست اندرکاران ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین اعلام داشت: با توجه به مذاکرات پیشین به زودی صندوقهای مرقد مطهر ساخته شده توسط هنرمندان استان فارس به قم انتقال یافته تا در آینده به همراه این ضریح مطهر به سامرا ارسال شود.
وی همچنین افزود: امیدورایم شرایط مناسب به منظور انتقال و نصب صندوقچه ها، دربها و ضریح مطهر در سامرا فراهم شود.
در ادامه نیز حجت الاسلام شهرستانی با اشاره به اینکه توفیق خدمت به ائمه شامل حال همگان نمی شود گفت: این توفیق و این فرصت امروزه نصیب ما شده است لذا باید با همدلی و همکاری بیشتر شکر نعمت را به جا آوریم.
وی با بیان اینکه اجرای طرحهای مختلف در دو سال گذشته نشان از موفقیت ستاد بازسازی عتبات عالیات دارد، گفت: نتیجه این اقدامات در آینده هویدا خواهد شد. ضمن آنکه این موفقیت ها نشانه ی اظهار رضایت اهل بیت علیهم السلام است.