جامع نیوز- جشنواره و نمایشگاه صنایع شوینده، آرایشی، بهداشتی و پخش با هدف ایجاد ساز وکاری جدید برای ارتقا کیفیت و جهت گیری به سمت صادرات در هتل المپیک تهران برگزار می شود. به گزارش جامع نیوز، «محمدرضا انبیائی» در جمع خبرنگاران، استفاده از تولیدات صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی استاندارد با تاکید بر صادرات […]

جامع نیوز- جشنواره و نمایشگاه صنایع شوینده، آرایشی، بهداشتی و پخش با هدف ایجاد ساز وکاری جدید برای ارتقا کیفیت و جهت گیری به سمت صادرات در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش جامع نیوز، «محمدرضا انبیائی» در جمع خبرنگاران، استفاده از تولیدات صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی استاندارد با تاکید بر صادرات و زمینه سازی برای رشد و شکوفایی اقتصادی و افزایش بهره وری صنعت پخش کشور را چشم انداز این صنعت عنوان کرد و افزود: برگزاری این جشنواره ها، فرصت مناسبی برای بررسی راهکارهای ارتقا وضعیت کشور در زمینه های مختلف است.

وی گفت: در سال های گذشته، افزایش مستمر قابلیت های تولیدی به روش های مختلف، توسعه مجتمع های تولیدی جدید، گسترش منابع و تلاش در گرفتن سهم بیشتری از بازار، توانسته است جایگاه این صنعت را نسبت به صنایع همگن، بسیار مهم نشان دهد.

انبیائی گفت: این جشنواره فرصت مناسبی است تا نگاه مسوولان و دست اندرکاران بخش دولتی و خصوصی به سمت بررسی و ارتقا این صنعت سوق داده شود.

وی افزود: درحاشیه این جشنواره کارگاه های تخصصی، عمومی و آموزشی، مسابقه و نمایشگاه های جانبی با حضور پزشکان و داروسازان، تولید کنندگان و واردکنند گان در این حوزه برگزار می شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی با بیان اینکه مجری برگزاری این جشنواره گروه بین المللی راهبران است، افزود: در این جشنواره سعی شده با معرفی برندهای مختلف و معتبر سطح آگاهی مردم بویژه بانوان را در استفاده از مواد بهداشتی و آرایشی تقویت کنیم.

درادمه دکنرمنصوری گفت: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و مسوولان کشوری از جمله سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد، وزارت صنعت و معدن و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی درخاتمه عنوان کردنخستین جشنواره و نمایشگاه جایگاه صنایع شوینده، آرایشی،بهداشتی و پخش از ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه در هتل المپیک برگزار می شود.