بانک صادرات ایران در راستای خلق فرصت سرمایه گذاری برای هموطنان و برخورداری از سود بیشتر سه خدمت جدید را روانه بازار ساخت. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارج نهادن به اعتماد مشتریان و خلق فرصت سرمایه گذاری برای هموطنان سه محصول جدید شامل: سپرده بهارانه برکت سپهر، اوج […]

بانک صادرات ایران در راستای خلق فرصت سرمایه گذاری برای هموطنان و برخورداری از سود بیشتر سه خدمت جدید را روانه بازار ساخت.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارج نهادن به اعتماد مشتریان و خلق فرصت سرمایه گذاری برای هموطنان سه محصول جدید شامل: سپرده بهارانه برکت سپهر، اوج سپهر و کوتاه مدت سپهر طلایی را روانه بازار ساخت. براساس مصوبه اخیر این بانک هموطنان می‌توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت طلایی سپهر در کلیه شعب این بانک سود ویژه به طور روزشمار دریافت نمایند.
همچنین متقاضیان می‌توانند در قالب سپرده سرمایه گذاری بهارانه برکت سپهر نسبت به سپرده گذاری در دوره های زمانی دو ماهه، چهارماهه، یکساله، دو ساله و پنج ساله اقدام و از سود ویژه متناظر با مدت و کف سرمایه محاسبه سود روزشمار و پرداخت در سررسید برخوردار گردند و این بانک جهت خلق فرصت بهرمندی از سود بیشتر برای هموطنان طرح سپرده سرمایه گذاری اوج سپهر را با نرخ سود بانکی روز شمار و پرداخت ماهیانه، متناظر با مدت و کف سرمایه در دوره های زمانی یک ماهه ، دو ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه ، یکساله و دو ساله عرضه نموده است.
شایان ذکر است هموطنان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر و افتتاح حساب به کلیه شعب این بانک مراجعه و یا با مرکز صدای سپهر ٠٩۶٠٢ تماس حاصل فرمایند.