جامع نیوز:فروشگاه مرکزی همراه اول برای ارائه خدمات و محصولات اختصاصی این اپراتور آغاز به کار کرد. به گزارش جامع نیوز، عصر روز دوشنبه ۲۵فروردین ماه، طی مراسمی با حضور مدیران همراه اول و جمعی از خبرنگاران، نهمین فروشگاه زنجیره ای اپراتور اول در تهران که فروشگاه مرکزی همراه اول است، در تقاطع خیابان ونک […]

جامع نیوز:فروشگاه مرکزی همراه اول برای ارائه خدمات و محصولات اختصاصی این اپراتور آغاز به کار کرد.
به گزارش جامع نیوز، عصر روز دوشنبه ۲۵فروردین ماه، طی مراسمی با حضور مدیران همراه اول و جمعی از خبرنگاران، نهمین فروشگاه زنجیره ای اپراتور اول در تهران که فروشگاه مرکزی همراه اول است، در تقاطع خیابان ونک و بزرگراه کردستان افتتاح شد.
در این مراسم مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت سرویس های دیتا در باند وسیع گفت: در نسل های بالاتر تلفن همراه، اپلیکیشن ها و تجهیزات کاربر اهمیت می یابد. به دنبال آن هستیم در این فروشگاه ها در خصوص سرویس های باند وسیع، آموزش و به سؤالات مشترکین پاسخ دهیم. علاوه بر محصولات ارتباطی، خدمات مشترکین نیز در این فروشگاهها ارائه می شود.
صدوقی افزود: سعی داریم نقاط دسترسی را برای مردم بیشتر کنیم. علاوه بر تهران ما در مشهد، اصفهان، اهواز، خرم آباد و اراک نیز فروشگاه داریم. در این فروشگاه ها، علاوه بر اسمارت فون و تبلت، حداقل از ۴ یا ۵ برند مطرح گوشی داریم.
مدیرعامل همراه اول با اشاره به مصوبه جدید رگولاتوری در خصوص یکسان سازی تعرفه مکالمات گفت: قطعاً تعرفه پیشنهادی ما کمتر از سقف و در محدوده کف قیمتی خواهد بود. رگولاتوری سقف تعرفه مکالمات سیم کارت های دائمی را ۵۹۹ریال و سیم کارت های اعتباری را ۸۹۹ریال تعیین کرده است. از ابتدای اردیبهشت ماه سیستم تعرفه را یکسان(فلت) کرده و تعرفه را تغییر خواهیم داد که یقیناً از سقف تعرفه تعیین شده کمتر است. اکنون نرخ مؤثر در سیم کارت های اعتباری همراه اول ۷۳۱ریال است.
مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه، این اپراتور از فضای رقابتی آینده استقبال می کند، اظهار داشت: ما فکر می کنیم موبایل باند پهن(MBB) توانمندی هایمان را بیشتر می کند. ما اکنون از مرز ۱۷ میلیون مشترک دائمی عبور کرده ایم. در سال ۹۲ بیش از ۴۵۰ هزار سیم کارت دائمی واگذار شده است. همچنین ظرف مدت ۵۰ دقیقه در سایت همراه اول حدود ۲ هزار سیم کارت دائمی گلچین ثبت نام شده است.