جامع نیوز: تیم فولاد خوزستان با پیروزی بر تیم گسترش فولاد تبریز برای دومین بار قهرمان لیگ برتر شد. به گزارش جامع نیوز، تیم فوتبال فولاد خوزستان که با سرمربیگری حسین فرکی در آخرین دیدار هفته سیزدهمین دوره لیگ برتر در تبریز مقابل گسترش فولاد صف آرایی کرده بود،با برتری یک بر صفر و با […]

جامع نیوز: تیم فولاد خوزستان با پیروزی بر تیم گسترش فولاد تبریز برای دومین بار قهرمان لیگ برتر شد.

به گزارش جامع نیوز، تیم فوتبال فولاد خوزستان که با سرمربیگری حسین فرکی در آخرین دیدار هفته سیزدهمین دوره لیگ برتر در تبریز مقابل گسترش فولاد صف آرایی کرده بود،با برتری یک بر صفر و با تک گل مهرداد جماعتی در دقیقه ۳۷ موفق شد که علاوه بر کسب سه امتیاز حساس این بازی و با ۵۷ امتیاز ،عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

استقلال تهران۱- تراکتورسازی تبریز ۳/ آبی‌پوشان بعد از ۶ سال از آسیا محروم شدند

استقلال با پذیرفتن شکست سه بر یک برابر تراکتورسازی از رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بازماند.دیدار استقلال و تراکتورسازی با برتری سه بر یک تراکتورسازان به پایان رسید. گل های این دیدار را برای تراکتورسازی فرشاد احمدزاده، محمد نصرتی و کریم انصاری فرد در دقایق ۳۰، ۵۲ و ۷۴ و برای استقلال عمران زاده در دقیقه ۴۳ به ثمر رساندند.آبی پوشان از فصل ۸۵-۸۶ که با چهارم شدن از آسیایی شدن باز ماندند، همواره در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته اند. به این ترتیب این تیم بعد از شش دوره حضور متوالی در لیگ قهرمانان آسیا از دوره بعدی این رقابت ها بازماند.

استقلال خوزستان صفر- پرسپولیس تهران ۱ / پرسپولیس بعد از سه سال آسیایی شد

پرسپولیس در دیدار حساس خود در هفته پایانی لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید و ۵۵ امتیازی شد تا علاوه بر کسب نایب قهرمانی به لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کند.دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر، از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که در پایان شاگردان علی دایی با تک گل عباس زاده به پیروزی رسیدند و سهمیه آسیا را کسب کردند.

سپاهان یک- نفت تهران صفر/سپاهان آسیارا از دست داد

سپاهان اصفهان نیز موفق شد مهمانش نفت تهران را با نتیجه‌ یک بر صفر شکست دهد.بر اساس این گزارش، در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان که از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان نفت تهران بود که در پایان با برتری یک بر صفر مهمان تهرانی خود را بدرقه کرد.

داماش به لیگ یک سقوط کرد/ فجر راهی بازی پلی‌آف شد

تیم فوتبال داماش گیلان به لیگ دسته یک سقوط کرد و تیم فجر سپاسی هم راهی مسابقه پلی‌آف لیگ برتر شد.با پایان یافتن سی‌امین دوره مسابقات لیگ برتر تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پایانی امروز (جمعه) با تساوی یک بر یک مقابل مس کرمان با ۲۶ امتیاز به لیگ دسته یک سقوط کرد.همچنین تیم فجر سپاسی امروز اگرچه با نتیجه دو بر یک ملوان را شکست داد و ۲۹ امتیازی شد اما به خاطر تفاضل گل ۱۴- نسبت به تیم هم‌امتیازش یعنی ذوب آهن (تفاضل گل ۱۲-) در رده چهاردهم جدول لیگ قرار گرفت و راهی بازی پلی‌آف شد.تیم فجر باید با برنده دیدار تیم‌های پیکان و سیاه‌جامگان ابومسلم مشهد دیدار کند که برنده آن مسابقه در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت.پیش از این سقوط تیم مس کرمان به لیگ دسته یک قطعی شده بود.

کریم انصاری‌فرد آقای گل لیگ برتر شد

کریم انصاری‌فرد با زدن ۱۴ گل آقای گل سی‌امین دوره لیگ برتر شد.‌با پایان یافتن سیزدهمین لیگ برتر فوتبال،‌ کریم انصاری فرد، مهاجم تراکتورسازی تبریز با زدن ۱۴ گل به عنوان آقای گلی این رقابت‌ها دست یافت.رضا عنایتی با ۱۳ گل در رده دوم گلزنان امسال قرار گرفت.