جامع نیوز:در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از همراه اول برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات تلفن همراه تقدیر شد. به گزارش جامع نیوز، صبح روز دوشنبه ۲۵فروردین ماه، در مراسم جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(ICTINQA) که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با […]

جامع نیوز:در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از همراه اول برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات تلفن همراه تقدیر شد.
به گزارش جامع نیوز، صبح روز دوشنبه ۲۵فروردین ماه، در مراسم جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(ICTINQA) که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر علی اصغر عمیدیان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس محمود خسروی معاون وزیر و رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت و جمعی از مقامات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد، گواهینامه و تقدیرنامه مدیریت کیفیت ۳ ستاره در ارائه خدمات تلفن همراه با امضاء و تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای سیاست گذاری، به همراه اول اعطا شد.
در این دوره پس از ارزیابی های علمی صورت گرفته، ۲ شرکت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۳ ستاره شدند و همراه اول تنها اپراتور تلفن همراه کشور بود که این گواهینامه را دریافت کرد.
در این مراسم دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از کلیه شرکت هایی که این توانایی را در خودشان دیدند که می توانند در این مسابقه علمی و تخصصی شرکت کنند، خودشان را عرضه کنند و محک زده شوند که در چه رده ای هستند، تشکر کرد.
وی در پاسخ به خبرنگاران در مورد نحوه حضور اپراتورهای تلفن همراه در این ارزیابی گفت: همراه اول که حضور یافت و گواهینامه اشتهار سه ستاره دریافت کرد؛ ایرانسل خودش را برای حضور آتی آماده می کند؛ رایتل هم بعد از توسعه کمی، حضور پیدا خواهد کرد.