به گزارش جامع نیوزاز بانک پاسارگاد، از این پس مشتریان گرامی می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۸۲۸۹، نسبت به رزرو نوبت، برای مراجعه به شعبه و دریافت خدمات اقدام کنند. بر اساس این خبر، سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد، خدمتی متفاوت از بانک‌پاسارگاد است که با هدف ایجاد امکان برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای مشتریان […]

به گزارش جامع نیوزاز بانک پاسارگاد، از این پس مشتریان گرامی می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۸۲۸۹، نسبت به رزرو نوبت، برای مراجعه به شعبه و دریافت خدمات اقدام کنند.
بر اساس این خبر، سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد، خدمتی متفاوت از بانک‌پاسارگاد است که با هدف ایجاد امکان برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای مشتریان عزیز و صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنها طراحی شده‌است. به این‌صورت که هم‌میهنان گرامی می‌توانند قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس پیامک پاسخی که در آن، شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف، زمان تقریبی انتظار و زمان مناسب برای مراجعه به شعبه قید شده‌، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور بهم رسانند.
گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و یا با مرکز اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس حاصل کنند.