جامع نیوز: بانک‌پاسارگاد برای سومین بار، فرخوان ارایه نقد برتر، توسط مشتریان را اعلام کرد. به گزارش جامع نیوز، این بانک‌ در راستای شعار”خلاقیت، رشد و تعالی بر اساس خرد و نیاز جامعه”و با توجه به استقبال هم‌میهنان، برای سومین بار، فراخوان ارایه نقدبرتر را اعلام کرد. بر این اساس، هم‌میهنان عزیز می‌توانند تا پایان […]

جامع نیوز: بانک‌پاسارگاد برای سومین بار، فرخوان ارایه نقد برتر، توسط مشتریان را اعلام کرد.
به گزارش جامع نیوز، این بانک‌ در راستای شعار”خلاقیت، رشد و تعالی بر اساس خرد و نیاز جامعه”و با توجه به استقبال هم‌میهنان، برای سومین بار، فراخوان ارایه نقدبرتر را اعلام کرد.
بر این اساس، هم‌میهنان عزیز می‌توانند تا پایان مرداد سال جاری، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.bpi.ir، پیشنهادها و انتقادهای خود را درباره بانک‌پاسارگاد، ثبت کنند. این بانک در نظر دارد طی مراسمی از ۳۵۰ نقد برتر، بر اساس کیفیت نقدها تقدیر به عمل آورد.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد همواره با اعتقاد بر این که مشتری ذات بانک است، توجه ویژه‌ای به نقدها و پیشنهادهای این عزیزان دارد. این بانک از ابتدای آغاز به کار، با برگزای نشست‌های مختلف با مشتریان، از نقطه‌نظرهای آنان در جهت بهبود عملکرد خود و ارایه خدمات جدید، بهره می‌برد.
مرکز اطلا‌ع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ و سیستم بازخورد در سایت بانک، آماده پاسخگویی به نظرها و پیشنهادهای هم‌وطنان هستند.