به گزارش جامع نیوزازاداره‌ی کل روابط عمومی وزارت نفت، مهندس بیژن زنگنه طی نامه‌ای از اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها تقدیر و تشکر کرد. وزیر نفت در این نامه با اشاره به زحمات مهندس مصطفی کشکولی؛ مدیرعامل؛ و همه‌ی همکاران محترم آن شرکت «که فرآیند حساس تغییر نرخ […]

به گزارش جامع نیوزازاداره‌ی کل روابط عمومی وزارت نفت، مهندس بیژن زنگنه طی نامه‌ای از اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.
وزیر نفت در این نامه با اشاره به زحمات مهندس مصطفی کشکولی؛ مدیرعامل؛ و همه‌ی همکاران محترم آن شرکت «که فرآیند حساس تغییر نرخ فرآورده‌های نفتی را همراه با تکریم و حفظ حقوق شهروندان، به انجام رساندند» تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم‌اکنون با استعداد ۳۷ منطقه، ۲۳۰ ناحیه‌ی سوخت‌رسانی و ۹۲ انبار ذخیره‌سازی فرآورده، وظیفه‌ی سترگ توزیع و فروش روزانه بیش از ۲۵۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی را در گستره‌ی وسیع کشورمان برعهده دارد.
فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز گردید.
منابع خبری گزارش دادند که امسال برای اولین بار در مقایسه با مراحل قبلی، آرام‌ترین طرح اصلاح و تعدیل نرخ فرآورده‌های نفتی به اجرا درآمده است.