جامع نیوز:سیستم صوتی باریک و ظریف LG که با ابزارهای صوتی، Blue-ray و تلویزیون هوشمند که به طرز شگفت انگیزی کارآمد است، تجربه ای برتر در صنعت سینمای خانگی را ایجاد کرده است. پیشرفته ترین سیستم صوتی LG برای تلویزیون‌های صفحه تخت، دستگاه پخش صدای مدل LAB540 است که در ماه می عرضه جهانی آن […]

جامع نیوز:سیستم صوتی باریک و ظریف LG که با ابزارهای صوتی، Blue-ray و تلویزیون هوشمند که به طرز شگفت انگیزی کارآمد است، تجربه ای برتر در صنعت سینمای خانگی را ایجاد کرده است.
پیشرفته ترین سیستم صوتی LG برای تلویزیون‌های صفحه تخت، دستگاه پخش صدای مدل LAB540 است که در ماه می عرضه جهانی آن آغاز خواهد شد. این ابزار جدید که برای داشتن تجربه‌ای برتر در زمینه سرگرمی خانگی بهینه سازی شده است ، از طریق کانال‌های ۴.۱ خود و قدرت صوتی ۳۲۰ واتی و ساب ووفر بی سیم اش ، قادر به ایجاد فضای قدرتمند صوتی است. مدل LAB540 قدرت کار با Blue-ray ، تلویزیون هوشمند و قابلیت اتصال از طریق ابزارهائی مانند بلوتوث و HDMI را نیز داراست. جدیدترین سیستم صوتی LG با داشتن طراحی ۳۹.۵ میلی متری فوق باریک خود همراهی ایده آل برای تلویزیون‌های صفحه تخت ۳۲ تا ۵۵ اینچ است.
نایب رئیس بخش صوتی تصویری شرکت سرگرمی های خانگی ال جی اظهار داشت : ” صدای فوق العاده تنها بخش کوچکی از توانائی های این سیستم صوتی است. این سیستم جامع به همراه تلویزیون هوشمند و Blue-ray نیز ارائه می‌شود که با طراحی باریک خود جای کمی را اشغال می‌نماید. سیستم صوتی LG با اصلاح ابعاد خود با هرگونه طراحی داخلی هماهنگ بوده و مکمل طراحی باریک تلویزیون های پیشرفته امروزی است.”
مدلLAB540 با کانال های ۴.۱ و خروجی صدای ۳۲۰ وات صدائی قدرتمند و واضح را در چندین جهت منتشر می‌کند تا تجربه صدائی حیرت انگیز را ایجاد کند. این سیستم صوتی باریک به پردازشگر سه بعدی فراگیر مجهز است که صدائی اعجاب انگیز و طبیعی را در محیط می‌گستراند و احساس غوطه ور شدن در صدا را به شنونده منتقل می‌کند. این دستگاه دارای سه حالت پیش‌فرض شامل، استاندارد، موسیقی و سینما است که تنها با فشار یک دکمه در دسترسی است تا صدا مطابق سلیقه شخص تنظیم شود.
مدل LAB540 با پخش کننده داخلی سه بعدی، Blue-ray، تلویزیون هوشمند و قابلیت اتصال بی سیم، یک تلویزیون معمولی با صفحه تخت را به یک مرکز سرگرمی واقعی تبدیل می‌کند. افزودن Wi-Fi و بلوتوث این قابلیت را به دستگاه داده است که هرگونه موسیقی دیجیتال را از دستگاه های موبایل هوشمند یا تبلت پخش نماید،ساب ووفر بی سیم یعنی لذت گوش سپردن بدون سیم های مزاحم.
حالت صدای خصوصی Private sound mode 2.0 راهکاری موثر برای لذت بردن بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران است که این قابلیت با توانائی اتصال بی سیم به هر گوشی هوشمندی که با سیستم صوتی منطبق است به دست می آید. افزون بر این، برنامه کاربردی LG AV Remote کنترل کلیه سیستم خانگی را با هر تبلت و یا گوشی هوشمندی میسر می‌سازد.
مدل LAB540 در بازارهای کلیدی اروپا از آغاز ماه می در دسترس خواهد بود و به زودی در کشورهای آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و آسیا و سایر نقاط جهان عرضه خواهد آمد.