جامع نیوز:مؤسسه اعتباری توسعه موفق به کسب جایزه ملی بهره وری به عنوان سازمانی پیشرو در چشم انداز۱۴۰۴ شد. به گزارش جامع نیوز، پنجمین دوره نظام ارزیابی جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ روز سه شنبه ۳۰اردیبهشت ماه با حضور نزدیک به ۷۰ بنگاه اقتصادی توسط سازمان ملی بهره وری ایران در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع […]

جامع نیوز:مؤسسه اعتباری توسعه موفق به کسب جایزه ملی بهره وری به عنوان سازمانی پیشرو در چشم انداز۱۴۰۴ شد.
به گزارش جامع نیوز، پنجمین دوره نظام ارزیابی جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ روز سه شنبه ۳۰اردیبهشت ماه با حضور نزدیک به ۷۰ بنگاه اقتصادی توسط سازمان ملی بهره وری ایران در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد و در آن، ضمن اهداءجوایز به بنگاه های اقتصادی بهره ور و اثربخش از سامانه جامع پایشگر بهره وری رونمایی شد.

دکتر شفیعی ثابت رییس شورای سیاست گذاری همایش نظام ارزیابی جایزه ملی بهره وری در این همایش با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و ابلاغ سیاست های اجرایی عنوان کرد: انتخاب بنگاه ها برای کسب جایزه بهره وری ملی بر اساس شاخص هایی نظیر؛ میزان بهره وری سازمان ها و بنگاه ها بر اساس انطباق آن ها با سیاست های کلان از جمله اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

در ادامه این همایش و در بخش اهدا جوایز، جایزه ملی بهره وری به موسسه اعتباری توسعه به عنوان سازمانی پیشرو در چشم انداز۱۴۰۴اهدا شد و از دکتر علیرضا هادیان همدانی، مدیرعامل موسسه اعتباری توسعه نیز تقدیر به عمل آمد.

دکتر شفیعی ثابت در بخش رونمایی از سامانه پایشگر اطلاعات بهره‌وری با اشاره به لینک مؤسسه اعتباری توسعه در صفحه اصلی گفت: برای ارزیابی و معرفی عملکرد موسسه های اعتباری با ساختار بانکی، تطبیق ساختارهای مالی با سازمان بورس و اوراق بهادار مد نظر قرار گرفته است. همچنین وجود استانداردها و الگوی ساختارمند جهت تجمیع داده ها و ارزیابی سطح بهره وری در بخش اقتصاد کلان مورد ارزیابی قرار گرفته و این سامانه قابلیت ثبت اهداف و میزان وصول در فرآیند ارزیابی به همراه تخمین قیمت جاری و قیمت ثابت به طور همزمان را داراست.
وی در ادامه افزود: سامانه پایشگر اطلاعات بهره‌وری تحت وب است و دیتابیس اصلی آن در اختیار سازمان ملی بهره‌وری می‌باشد اما سایر بنگاه‌های اقتصادی به عنوان کاربر می‌توانند از آن استفاده کنند.
رئیس دبیرخانه پنجمین دوره جایزه ملی بهره‌وری گفت: گام‌های ابتدایی در مسیر اعتبارسنجی برداشته شده و در سال آینده این جایزه همگام با نظام‌های ارزیابی تایید شده سازمان ملی بهره‌وری برگزار می‌شود.
همچنین مدیرعامل مؤسسه اعتباری توسعه طی مصاحبه ای با شبکه خبر در زمینه سطح بهره وری در بخش اقتصاد کلان و مدیریت ملی بهره وری سخنانی ایراد کرد.