جامع نیوز:شرکت سامسونگ به تازگی درایوهای جامد با نام SSD 845DC EVOبا عملکرد فوق پیشرفته ‏‏و امنیت بالا برای سرورهایی با حجم اطلاعات بالا، متراکم و فشرده، مختص مراکز داده‌ها طراحی کرده است. درایو SSD 845DC EVO، محصول جدیدی از خانواده‌ی SSDسامسونگ است که عملکرد بی‌وقفه و بدون تأخیر دارد و برای پاسخ‌گویی به نیازهای […]

جامع نیوز:شرکت سامسونگ به تازگی درایوهای جامد با نام SSD 845DC EVOبا عملکرد فوق پیشرفته ‏‏و امنیت بالا برای سرورهایی با حجم اطلاعات بالا، متراکم و فشرده، مختص مراکز داده‌ها طراحی کرده است.
درایو SSD 845DC EVO، محصول جدیدی از خانواده‌ی SSDسامسونگ است که عملکرد بی‌وقفه و بدون تأخیر دارد و برای پاسخ‌گویی به نیازهای رو به رشد در عرصه‌ی مدیریت اطلاعات، بهینه‌سازی شده است. این درایو جامد مجهز به تکنولوژی کلاس ۱۰ نانومتری و حافظه‌های سه لایه است و سخت‌افزار و کنترل‌کننده‌ آن بر اساس مدل Samsung PM853T OEM که برای مراکز داده‌های عظیم ساخته شده، طراحی شده است. این اولین محصولSSD مجهز به تکنولوژی ناند است که توسط سامسونگ عرضه شده است. تلفیق قابلیت ناند و SSD این درایوها را به برترین محصول از لحاظ مصرف کم انرژی همزمان با عملکرد فوق پیشرفته برای استفاده شرکت‌های کوچک و متوسط در بازار تبدیل کرده است.
SSD 845DC EVOبا ظرفیت‌های ۲۴۰ گیگابایت، ۴۸۰ گیگا بایت و ۹۶۰ گیگابایت و سرعت دریافت اطلاعات معادل ۵۳۰ مگابایت در ثانیه به بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که حجم ورودی اطلاعاتی برابر ۶۰۰ TBW را پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید که سامسونگ سرمایه‌گذاری در این محصول را با کمترین قیمت ممکن در نظر گرفته است که می‌تواند جایگزینی اصلاح شده مختص استفاده در مراکز داده‌ها برای محصولات مشابه که گران‌قیمت هستند، به شمار آید. سامسونگ مدعی است از آنجایی که در ساخت این درایوها از مواد متفاوتی استفاده شده است، اطلاعات ثبت شده در آن‌ها از سطح امنیت بالاتری برخورداد هستند.
بر اساس گزارش تحقیقات بازار HS iSuppli انتظار می‌رود بازار جهانی این اس‌-اس-‌دی‌ها از رشد ۳۰ درصدی با ارزش ۹/۴ میلیارد دلار در امریکا در سال ۲۰۱۳ به ۱۲/۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ دست یابد. بر طبق این گزارش این رشد در سال ۲۰۱۷ به ۲۰ میلیارد دلار خواهد رسید./