جامع نیوز:این شرکت روز جهانی محیط زیست را با طیف وسیعی از تشکّل‌های دوستدارمحیط زیست جشن می‌گیرد. ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) همزمان با روز جهانی محیط زیست در سال جاری در تاریخ ۵ ژوئن، با توجه به تعهدش به حفاظت از محیط زیست، میزبان گستره‌ای از فعالیت‌هاست. ال‌جی با هدف تشویق بیشتر مردم به زندگی پایدار […]

جامع نیوز:این شرکت روز جهانی محیط زیست را با طیف وسیعی از تشکّل‌های دوستدارمحیط زیست جشن می‌گیرد.
ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) همزمان با روز جهانی محیط زیست در سال جاری در تاریخ ۵ ژوئن، با توجه به تعهدش به حفاظت از محیط زیست، میزبان گستره‌ای از فعالیت‌هاست.
ال‌جی با هدف تشویق بیشتر مردم به زندگی پایدار با برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) همکاری کرده و حمایت مالی روز جهانی محیط زیست را به عهده گرفته‌است. از یکم ماه مه تا پنجم ژوئن، ال‌جی یک ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای تبلیغاتی را برای کمپین ۲۰۱۴ برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد تحت عنوان “صدایتان را بالا ببرید، نه سطح دریاها را” در تابلوهای تبلیغاتی LED خود در میدان تایمز شهر نیویورک و سیرک پیکادلی لندن به نمایش درآورده‌‌است. این ویدئو نقش مهمی در مبارزه اجتماعی -جهانی ال‌جی تحت عنوان ” نمایشگر امید ال‌جی” بازی می‌کند. ال‌جی قصد دارد با فرستادن این پیام مهم به طور مستقیم به بیش ازیک و نیم میلیون نفر در روز از طریق دو مکانی که بیش از نقاط دیگر جهان شناخته شده‌اند، کار بزرگی را که توسط سازمان‌های غیر دولتی انجام می‌شود، به تعداد بیشماری از مخاطبان بین المللی معرفی کند.
ال‌جی به عنوان شهروند مسئولی که در رویدادها مشارکت دارد، برای جشن گرفتن روز جهانی محیط زیست در چندین فعالیت با محوریت محیط زیست مشارکت می‌کند که این بخشی از فعالیت‌های “روز جهانی کار داوطلبانه”‌اش است. در کره جنوبی، اتحادیه کارگری ال‌جی میزبان حدوداً ۱۰۰ کودک در جلسه آموزشی مربوط به لوازم الکترونیکی سازگار با محیط زیست است. در تاریخ یکم ژوئن، کارکنان ال‌جی در ایالات متحده آمریکا پیام خود به جامعه را در مورد پایداری منابع انرژی با شرکت در یک مسابقه ۵ کیلومتری اعلام کردند که در آن راهنمایی‌هائی برای صرفه جویی درمصرف انرژی به اشتراک گذاشته شد و شرکت کنندگان را به انجام آن کارها در خانه واداشتند. کارکنان ال‌جی در مالزی و اتریش از روز جهانی محیط زیست با اعمال ساده روزمره‌ای حمایت می‌کنند که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود؛ مثلاً کاهش میزان مواد چاپ شده، خاموش کردن چراغ های بلا استفاده و قرار دادن کامپیوتر بیکار در حالت آماده باش.
فن آوری‌های نوین ال‌جی نیز با تمرکز بر بهبود بهره‌وری انرژی توسعه یافته‌اند تا تاثیر آنها بر محیط زیست کاهش یابد. سازمان حفاظت محیط زیست (EPA)در ایالات متحده آمریکا با اعطای ۲۰۱۴ ENERGY STAR برای پیشتاز بودن مداوم ال‌جی در ترویج محصولات سبز، تلاش‌های ال‌جی را به رسمیت شناخته و با اعطای “جایزه برتر پایداری” این شرکت را به عنوان شریک سال معرفی کرده‌است. از سال ۲۰۰۹ تا سال ۲۰۱۲، ال‌جی توسط سازمان “پروژه امحاء کربن” کره جنوبی، یکی از اعضای باشگاه رهبران جهانی مدیریت کربن نامیده می‌شد.