جامع نیوز:پس از خروج سازمان از زیان دهی در ۳ سال اخیر , پیش بینی می شود با تحقق برنامه های مدون در قالب اهداف راهبردی و بسته سیاستی ابلاغی , زیان انباشته شده طی سال های اخیر در سال جاری جبران شود . به گزارش جامع نیوزاردشیر محمدی , مدیر عامل سازمان اموال تملیکی […]

جامع نیوز:پس از خروج سازمان از زیان دهی در ۳ سال اخیر , پیش بینی می شود با تحقق برنامه های مدون در قالب اهداف راهبردی و بسته سیاستی ابلاغی , زیان انباشته شده طی سال های اخیر در سال جاری جبران شود .
به گزارش جامع نیوزاردشیر محمدی , مدیر عامل سازمان اموال تملیکی با اعلام این مطلب افزود : طی ۳ سال گذشته توانستیم بیش از ۵۰ درصد زیان انباشته شده در سالیان گذشته سازمان اموال تملیکی را جبران کنیم و امید است امسال نیز با کمک همکاران خدوم و پرتلاش بتوانیم باقی زیان انباشته شده را جبران کنیم.
وی اظهار داشت : برای دستیابی به هدف مورد نظر معاونت فروش و مدیریت های اموال منقول و غیر منقول باید با کمک مدیریت بازاریابی و تبلیغات مناسب پایه فروش خود را بر فروش الکترونیک بنیان نهند تا بتوان به روند فروش و مراحل بعد از فروش سرعت بخشید.
به گفته وی ارتقاء بهره وری، تعیین تکلیف سریع , دقیق و صحیح اموال منقول و غیر منقول ، تداوم تلاش مستمر کارکنان , تعامل با سازمانهای ذیربط , برگزاری مزایده های ویژه , حراج و برگزاری جلسات منظم و مشترک با مسئولان ستادی و مدیریت های استانی از دیگر عواملی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا برنامه های سازمان در این خصوص به درستی محقق گردد .