جامع نیوز:بانک سامان درراستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان حقوقی خود، صدور کارت برداشت برای این دسته از مشتریان را آغاز کرد. به گزارش جامع نیوزاز روابط‌عمومی بانک سامان، تمام مشتریان حقوقی بانک که دارای حداقل یک سپرده با قابلیت برداشت باشند می‌توانند درخواست خود مبنی بر صدور انواع کارت را […]

جامع نیوز:بانک سامان درراستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان حقوقی خود، صدور کارت برداشت برای این دسته از مشتریان را آغاز کرد.

به گزارش جامع نیوزاز روابط‌عمومی بانک سامان، تمام مشتریان حقوقی بانک که دارای حداقل یک سپرده با قابلیت برداشت باشند می‌توانند درخواست خود مبنی بر صدور انواع کارت را به هریک از شعب بانک در سراسر کشور اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، ارایه خدمات کارت برای مشتریان حقوقی به دو صورت کارت مجازی برداشت و کارت فیزیکی برداشت امکان‌پذیر است. کارت مجازی به مفهوم اختصاص شماره ۱۶ رقمی برای واریز وجوه به حساب اشخاص حقوقی از درگاه‌های الکترونیکی است و فاقد رمز اول، دوم و کد امنیتی (CVV2) بوده و استفاده از آن برای برداشت وجه، خرید اینترنتی و پرداخت قبوض امکانپذیر نیست.

مشتریان حقوقی که تقاضای استفاده از کلیه خدمات الکترونیکی با استفاده از کارت را دارند می توانند کارت فیزیکی برداشت داشته باشند، کارت فیزیکی دارای رمز اول، دوم و کد امنیتی (CVV2) بوده که قابلیت برداشت وجه، خرید از پایانه‌های فروشگاهی، اینترنتی، پرداخت قبوض و انتقال وجه را دارد.

این گزارش حاکی است، صدور کارت برداشت با درخواست کتبی مشتری حقوقی در سربرگ شرکت همراه با امضای امضاداران مجاز و تکمیل فرم مربوطه امکان‌پذیر است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کرده یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.