جامع نیوز:مصاحبه¬های استخدامی شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۳۹۲، در موعد مقرر به اتمام رسیده و نتایج نهایی در مرحله اخذ تصویب قرار دارد. به گزارش جامع نیوزازوزارت نفت، داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، مطابق نمرات آزمون و مصاحبه انجام شده در گروه¬های پردازشی مختلف و سهمیه¬های مربوطه (اعم از […]

جامع نیوز:مصاحبه¬های استخدامی شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۳۹۲، در موعد مقرر به اتمام رسیده و نتایج نهایی در مرحله اخذ تصویب قرار دارد.
به گزارش جامع نیوزازوزارت نفت، داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، مطابق نمرات آزمون و مصاحبه انجام شده در گروه¬های پردازشی مختلف و سهمیه¬های مربوطه (اعم از ایثارگران، بومی و سایر داوطلبان) طی فرآیند پذیرش با یکدیگر به رقابت پرداخته و نتایج نهایی استخراج شده است.
بنا بر این گزارش هر گونه اعلام نتایج و انجام تشریفات استخدامی پذیرفته شدگان نهایی در مرحله تصویب نتایج است که به محض انجام این مرحله، مراتب از طریق سامانه آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران به اطلاع عموم خواهد رسید.
یادآوری می¬شود بزرگترین آزمون استخدامی کشور در سه نوبت طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال گذشته در حوزه¬های تهران، اهواز، شیراز، بندرعباس، اصفهان، کرمانشاه، مشهد، ماهشهر و تبریز با حضور ۹۴ هزار و ۹۲۱ داوطلب برگزار گردید که از این میان تعداد ۳۵۳۱ نفر (دو برابر ظرفیت) حائزین رتبه¬های برتر برای انجام مصاحبه دعوت شدند و از آنها مصاحبه به عمل آمد.//