جامع نیوز: کارگاه آموزشی و نمایشگاه آثار نقاشی با نام “سوگواره رنگ ها” روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه در برج میلاد برپا می شود. به گزارش جامع نیوز، نمایشگاه “سوگواره رنگ ها” به همت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و با مشارکت ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) متشکل از آثار نقاشی بهترین نقاشان ۳۰ […]

جامع نیوز: کارگاه آموزشی و نمایشگاه آثار نقاشی با نام “سوگواره رنگ ها” روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه در برج میلاد برپا می شود.

به گزارش جامع نیوز، نمایشگاه “سوگواره رنگ ها” به همت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و با مشارکت ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) متشکل از آثار نقاشی بهترین نقاشان ۳۰ استان کشور برپا می شود.
همزمان دراین برنامه دو روزه کارگاه های آموزشی نقاشی برگزار می شود که علاقه مندان می توانند در این کارگاه ها شرکت و در کنار اساتید و هنرمندان از تجربیات ایشان استفاده نمایند.
از مهمترین بخش های این برنامه حضور حبیب الله صادقی در نمایشگاه است که به طور زنده به خلق اثر می پردازد.
حبیب الله صادقی از نقاشان شناخته شده در عرصه نقاشی با موضوعات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری درباره او می گوید: نقاشی انقلاب همواره تداعی گر تلاش‌های افرادی چون حبیب‌الله صادقی است.
شایان ذکر است این کارگاه و نمایشگاه روزهای یک شنبه و دوشنبه، ۱۱ و ۱۲ خردادماه از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب در برج میلاد تهران آماده استقبال از هنرمندان و علاقه مندان به هنر نقاشی است.