جامع نیوز:این قاب منعطف، که از جدیدترین لوازم جانبی ال‌جی است، با قابلیت شخصی‌سازی، کارایی فراتری از محافظت دارد. وقتی ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به طور رسمی از ال‌جی G3، که مدت زمان بسیاری در انتظارش بوده‌ایم، هفته آینده، پرده‌برداری کند، محصول دیگری را نیز معرفی خواهد کرد که برای مفیدتر کردن تجربه G3 طراحی شده […]

جامع نیوز:این قاب منعطف، که از جدیدترین لوازم جانبی ال‌جی است، با قابلیت شخصی‌سازی، کارایی فراتری از محافظت دارد.

وقتی ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به طور رسمی از ال‌جی G3، که مدت زمان بسیاری در انتظارش بوده‌ایم، هفته آینده، پرده‌برداری کند، محصول دیگری را نیز معرفی خواهد کرد که برای مفیدتر کردن تجربه G3 طراحی شده است: قابQuickCircleTM . این قاب با سبک تاشو به کاربران امکان می‌دهد تا از قابلیت‌های گوناگون G3 بدون باز کردن قاب لذت ببرند. کاربران می‌توانند مستقیماً از پنجره مدور قاب زمان را چک کنند، تماس برقرار کنند، پیام متنی ارسال کنند، عکس بگیرند، به موسیقی گوش دهند یا وضعیت سلامت خود را به‌روز کنند.

قابQuickCircleTM ال‌جی، نسبت به مدل قاب قبلی که پنجره مستطیل‌شکل داشت و برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده بود، شیک‌تر است و در ۵ رنگ چشمگیر عرضه می‌شود: مشکی متالیک، سفید ابریشمی، طلایی براق، سبزآبی، صورتی. این قاب برای محافظت از لبه‌های کناری G3 و فراهم کردن بهترین نحوه گرفتن در دست طراحی شده است؛ با این حال، تمام خطوط اصلی و باریک G3 در آن حفظ شده است. برای برجسته کردن زیبایی طراحی مدور، قابلیت نوردهی هوشمند (Smart Lighting) نور ملایم، سفید و مدوری را در زمان باز/بسته کردن یا دریافت پیام متنی/تماس داخل پنجره منتشر می‌کند.

شارژ بی‌سیم که با استاندارد رابط کاربری چی (Qi) سازگاری دارد با قاب QuickCircleTM نیز امکان‌پذیر است و راحتی و قابلیت حمل بیشتری را به این گوشی می‌افزاید. کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) ماه آینده در دسترس خواهد بود تا به برنامه‌نویسان امکان دهد تا گوشی هوشمند ال‌جی G3 را شخصی‌سازی کنند و عملکردهای شخصی‌سازی‌شده را با قابQuickCircleTM انجام دهند.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «اکوسیستم گوشی هوشمند مدام در حال تحول است- دیگر قاب‌ها صرفاً برای محافظت از اجزا و ضربه و افتادن نیستند. قاب‌ها لوازم جانبی کاملی هستند که قابلیت‌های زیادی ایجاد می‌کنند و ارزش بیشتری به گوشی موبایل می‌دهند. در قابQuickCircleTM ، ما با ایجاد شخصی‌سازی مسیر اصلی را توسعه بخشیدیم تا در نهایت بیشتر با نیازهای کاربران همخوانی داشته باشد.»