جامع نیوز:قرعه کشی هفته پانزدهم طرح «۲۰هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول برگزار شد و برندگان آن مشخص شدند. به گزارش جامع نیوز، روز جمعه ۲۰تیرماه، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران اپراتور اول و نمایندگان نهادهای نظارتی، قرعه کشی جوایز هفته پانزدهم طرح «۲۰هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول برگزار شد و دو برنده خوش […]

جامع نیوز:قرعه کشی هفته پانزدهم طرح «۲۰هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول برگزار شد و برندگان آن مشخص شدند.
به گزارش جامع نیوز، روز جمعه ۲۰تیرماه، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران اپراتور اول و نمایندگان نهادهای نظارتی، قرعه کشی جوایز هفته پانزدهم طرح «۲۰هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول برگزار شد و دو برنده خوش شانس جوایز یکصدمیلیون تومانی معرفی شدند.
پس از قرعه کشی میان شماره های دایمی و اعتباری، خانم منیر سیدالحسینی از استان سیستان و بلوچستان به شماره موبایل ۶۷***۰۹۱۵۵۴ و آقای مظاهر پور ربیع بیشه از استان مازندران به شماره موبایل ۵۱***۰۹۱۱۳۱ برنده جوایز این هفته شدند.
بر اساس این گزارش، در طرح «۲۰هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول، در هر هفته ۲جایزه یکصدمیلیون تومانی جهت اهدا به ۲مشترک زن و مرد(یک جایزه به زن و یک جایزه به مرد) قرعه کشی می شود.
در طرح «۲۰هفته ۲۰۰ میلیونی» که تا پایان مردادماه امسال ادامه دارد، همراه اولی ها می توانند برای برنده شدن جوایز ۱۰۰میلیونی، به روش های مختلف نظیر فعالسازی سیم کارت دائمی(۲۰۰ امتیاز)، کارکرد سیم کارت دائمی(هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز)، فعالسازی سیم کارت اعتباری(۲۰ امتیاز) و شارژ سیم کارت اعتباری(هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز) اقدام کنند.
در طرح مذکور، محاسبه امتیازات شرکت کنندگان در قرعه کشی بصورت هفتگی است و امتیازات یک هفته به هفته بعدی انتقال نمی یابد.
لازم به ذکر است که مشترکین برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نداشته و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شوند.
همراه اول اعلام کرده که قرار است صحنه هایی از این مراسم قرعه کشی در بخش های تبلیغات تلویزیونی هفته جاری پخش شود.
دریافت اطلاعات مربوط به این جشنواره از طریق ارسال عدد ۴۳ به سرشماره ۱۱۱ و یا با شماره گیری کد دستوری *۱۱۱*۴۳# میسر بوده و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق پرتال همراه اول به نشانیwww.mci.ir امکان پذیر است.