جامع نیوز:هم زمان با حلول ماه مبارک رمضان و پخش برنامه های مناسبتی، بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و به طریق سال گذشته حامی برنامه تلویزیونی “دم افطار” شد. به گزارش جامع نیوز، این برنامه با مشارکت بانک رفاه کارگران و سازمان بهزیستی کشور از شبکه پنج سیمای ج.ا.ا. و […]

جامع نیوز:هم زمان با حلول ماه مبارک رمضان و پخش برنامه های مناسبتی، بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و به طریق سال گذشته حامی برنامه تلویزیونی “دم افطار” شد.
به گزارش جامع نیوز، این برنامه با مشارکت بانک رفاه کارگران و سازمان بهزیستی کشور از شبکه پنج سیمای ج.ا.ا. و با هدف حمایت های معنوی و جمع آوری کمک های مردمی و خیرین برای مددجویان سازمان بهزیستی تدارک دیده شده است و در ایام ماه مبارک رمضان به صورت مستقیم و زنده از ساعت حدوداً ۱۹:۵۰ الی۲۰:۴۰ از محل شیرخوارگاه آمنه با اجرای آقای یراق بافان مجری برتر برنامه های مذهبی پخش می شود.
گفتنی است سال گذشته نیز بانک رفاه کارگران حامی برنامه تلویزیونی “ضیافت الهی” بود که از شبکه دوم سیمای ج.ا.ا. به منظور حمایت از جامعه بیماران ام اس ایران در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد.