جسارت ال‌جی در طراحی پلت فرم تلوزیون‌های هوشمند جدید webOS و پاداش آن جامع نیوز:تهران – جولای ۲۰۱۴ – تعدادی از محصولات ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) افتخار دریافت جایزه بین‌المللی طراحی برتر از (IDEA) را که یکی از برترین افتخارات دنیای طراحی برای صنعت لوازم صوتی و تصویری است، از آن خود کردند. آنچه بیش از […]

جسارت ال‌جی در طراحی پلت فرم تلوزیون‌های هوشمند جدید webOS و پاداش آن

جامع نیوز:تهران – جولای ۲۰۱۴ – تعدادی از محصولات ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) افتخار دریافت جایزه بین‌المللی طراحی برتر از (IDEA) را که یکی از برترین افتخارات دنیای طراحی برای صنعت لوازم صوتی و تصویری است، از آن خود کردند. آنچه بیش از همه قابل توجه است، تائید و تحسین ال‌جی برای کار بر روی پلت‌‌فرم تلویزیون هوشمند webOS است که اوایل امسال به عنوان سیستم‌ عامل به‌روزشده این تلویزیون‌ها عرضه شد. جایزه IDEAکه توسط جامعه طراحان صنعت امریکا (IDSA) تامین می‌شود، برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ اعطا شد تا “درک عمومی و تجاریِ اهمیت طراحی صنعتی متعالی را نسبت به کیفیت زندگی و اقتصاد افزایش دهد”.

پلت‌فرم webOS ال‌جی که برنده این جایزه بوده ‌است، موجب افزایش راحتی کاربر بوده و سادگی زیادی را، حتی بیش از آنچه نیاز است، برای پلت‌فرم تلویزیون هوشمند به ارمغان می‌آورد. با این سیستم پیشرفته کاربران می‌توانند خیلی سریع و ساده میان طیف گسترده‌ای از محتویات و خدمات مختلف، از طریق منوهایی که جابه‌جائی میان آنها ساده است، تغییر وضعیت دهند. پلت‌فرم webOS ال‌جی یک کاراکتر کارتونی به نام BeanBird دارد که فرایند نصب اولیه را سریع و سرگرم‌کننده می‌کند و همه امکاناتی که کار را برای کاربر ساده کرده‌اند و همچنین گزینه‌های کنترل را شرح می‌دهد.

علاوه بر این، ال‌جی جایزه معتبر طلا را برای دستگاه تصفیه هوای خود از ۲۰۱۴ IDEA دریافت داشت. این دستگاه دارای شکلی زیبا و مدور بوده و دارای امکانات سلامت محور است. افتخارات دیگر IDEA نصیب یخچال‌فریزر Door-in-Door™ (مدل R-F826VJSB) و دستگاه بخور ال‌جی شد که هر دو جایزه نقره را دریافت کردند. نکته شاخص هر سه این محصولات در دریافت جایزه طراحی از iF Design Award 2014 و Red Dot Award 2014 است.

مدیر فناوری ال‌جی، گفت: « تأیید تعهد ما بر طراحی فوق العاده توسط پیشگامان صنعت مایه خرسندی ماست. در ال‌جی، طراحی و نوآوری در فناوری نقش مهم و اساسی را در موفقیت‌مان به عنوان یک برند جهانی بازی می‌کند.»