جامع نیوز:کمپانی پی کیو آی از جمله نام‌های قدیمی صنعت حافظه دنیا از جدیدترین شارژر همراه خود با دو پورت USB و Lightning پرده برداشت. اگر همواره دور از فضاهای دربسته (خانه یا دفتر کار) حضور دارید یا از خالی شدن مداوم شارژ گوشی خود خسته شده‌اید بهتر است نگاهی به شارژر همراه (پاور بانک) […]

جامع نیوز:کمپانی پی کیو آی از جمله نام‌های قدیمی صنعت حافظه دنیا از جدیدترین شارژر همراه خود با دو پورت USB و Lightning پرده برداشت.
اگر همواره دور از فضاهای دربسته (خانه یا دفتر کار) حضور دارید یا از خالی شدن مداوم شارژ گوشی خود خسته شده‌اید بهتر است نگاهی به شارژر همراه (پاور بانک) جدید pqi به نام PQi Power 5200M بیاندازید. این محصول قادر است ۵۲۰۰ میلی آمپر برق را در خود ذخیره کند و به همین دلیل می‌توانید با استفاده از آن ابزارهای الکترونیکی خود را بارها و بارها با راحتی و سهولت بالا شارژ نمایید.
شارژر همراه PQI Power 5200M مجهز به دو پورت میکرو USB و Lightning است و هم با ابزارهای اندرویدی و هم ابزارهای مبتنی بر iOS سازگاری دارد و می‌تواند به طور همزمان دو وسیله را شارژ کند. جریان خروجی آن از نوع ۵V/2.1A آمپر است و چهار لامپ LED نیز جهت نمایش وضعیت شارژ باتری روی بدنه آن تعبیه شده است. این محصول همچنین به موجب تعهد pqi به ارائه محصولات با کیفیت همراه با بهترین پیل‌های باتری موجود در بازار ارائه شده است تا شارژ ایمن ابزارهای الکترونیکی شما را به ارمغان بیاورد.

ناجی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند
جریان خروجی این شارژر همراه زیبا برابر با ۵V/2.1A می‌باشد و به همین دلیل از قدرت و توان کافی برای شارژ سریع ابزارهای موبایل یا شارژ همزمان دو ابزار الکترونیکی برخوردار است. به لطف این محصول دیگر نگران اتمام شارژ گوشی یا تبلت خود نخواهید بودید و می‌توانید با خیالی آسوده از این ابزارها استفاده کنید.

سارزگار با ابزارهای اندرویدی و مبتنی بر iOS
این محصول همانگونه که در ابتدا گفته شد دارای هر دو پورت USB و Lightning می‌باشد و به همین دلیل هم با ابزارهای اندرویدی و هم ابزارهای مبتنی بر iOS سازگاری دارد؛ از این رو اهمیتی ندارد که کاربر کدامیک از سیستم عامل‌های یاد شده هستید چراکه در هر دو صورت شارژر همراه ۵۲۰۰M پی کیو آی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

نشانگر عمر باتری
روی بدنه این پاوربانک چهار نشانگر LED تعبیه شده است که شما را در جریان میزان شارژ باقی مانده در باتری قرار می‌دهد.
روشن بودن هر چهار لامپ به معنای آن است که باتری شارژر همراه شما بین ۷۵ الی ۱۰۰ درصد پر است. چنانچه سه لامپ روی بدنه روشن باشد یعنی در حدود ۵۰ الی ۷۵ درصد ظرفیت باتری شما پر شده است. در صورتی که تعداد لامپ‌های روشن روی بدنه برابر با دوتاست یعنی ظرفیت پر شما حدود ۲۵ تا ۵۰ درصد می‌باشد و یک لامپ نیز به معنای آن است که حدود ۱ الی ۲۵ درصد از ظرفیت باتری شما پر است و بهتر است که زودتر آن را شارژ کنید.

ایمنی و کیفیت بالا
شارژر همراه ۵۲۰۰M پی کیو آی همراه با بیمه مشئولیت تا مبلغ ۱۰ میلیون دلار عرضه می‌شود، از این رو کاربران این محصول می‌توانند با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایند چراکه پی کیو آی خود را متعهد به تولید محصولات ایمن می‌داند و جهت اطمینان بخشیدن به مشتریان نسبت به ایمنی محصول آن را به مبلغ ۱۰ میلیون دلار بیمه می‌کند. گفتنی است که این محصول به صورت انحصاری و با گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر کشور عرضه شده است و قابل خریداری می‌باشد.