جامع نیوز:شرکت سامسونگ الکترونیک به عنوان یک شرکت فعال در سیستم‌های یک‌پارچه کسب‌وکار، به منظور تقویت بازاریابی دیجیتال خود و پاسخ به روند توسعه بازار دستگا‌ه‌های موبایل، با هدف قرار دادن کاربران B2B و شبکه نمایندگان فروش، صفحه جدیدی را در سایت LinkedIn راه‌اندازی کرده است. سامسونگ قصد دارد از طریق ارائه مقدماتی همگام با […]

جامع نیوز:شرکت سامسونگ الکترونیک به عنوان یک شرکت فعال در سیستم‌های یک‌پارچه کسب‌وکار، به منظور تقویت بازاریابی دیجیتال خود و پاسخ به روند توسعه بازار دستگا‌ه‌های موبایل، با هدف قرار دادن کاربران B2B و شبکه نمایندگان فروش، صفحه جدیدی را در سایت LinkedIn راه‌اندازی کرده است.

سامسونگ قصد دارد از طریق ارائه مقدماتی همگام با جدیدترین روندها در فناوری اطلاعات، نوآوری‌ها و فناوری‌های صنعت چاپ، آگاهی افراد را در حوزه چاپ ارتقا دهد.

راه‌اندازی صفحه‌ لینکدین Samsung Printing:

لینکدین یک شبکه‌ اجتماعی است که بر تبادل اطلاعات و توسعه‌ شبکه انسانی کسب‌وکار تمرکز دارد و به عنوان یک شبکه اجتماعی مهم و تأثیر‌گذار در دنیا شناخته می‌شود. سامسونگ قصد دارد با معرفی آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات، برند و محصولات چاپی خود در صفحه لینکدین جدید، آگاهی صاحب‌نظران این حوزه را ارتقا دهد.

در این صفحه به پرسش‌های آنلاین افراد بلافاصله جواب داده خواهد شد و محتواهای جالبی در مورد محصولات و راه‌حل‌هایی که برای نیازهای تخصصی طراحی شده‌اند، به اشتراک گذاشته می‌شود. این اقدامات در جهت پاسخ‌گویی به نیازهای فروشندگان و تصمیم‌گیران در حوزه فناوری اطلاعات در بخش‌های آموزشی، مالی و بهداشتی صورت خواهد گرفت.

(برای دنبال کردن این صفحه، شناسه کاربری “Samsung Printing” را در وب‌سایتLinkedIn جستجو و سپس روی Follow کلیک کنید.)

معرفی Smart Catalogue:

اپلیکیشنSmart Catalogue سامسونگ به نسخه‌ی ۲.۰ ارتقا یافت. از طریق این نرم‌افزار که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، می‌توان محصولات و راه‌حل‌های چاپ سامسونگ، هزینه‌ی چاپ هر صفحه(CCP) و جدیدترین اخبار این صنعت را از طریق هرگونه دستگاه همراه (تلفن و تبلت) دنبال کرد. این اپلیکیشن به خاطر قابلیت جابه‌جایی و به روز شدن مرتب، مورد استقبال زیادی قرار گرفت به طوری که در اولین سال عرضه، ۱۰ هزار کاربر داشت.

بزرگ‌ترین مزیت Smart Catalog در مقایسه با وب‌سایت و بروشورهای چاپی سنتی، دسترسی فوری آن به آخرین اطلاعات و صرفه‌جویی در هزینه چاپ است. در بروشورهای چاپی، ارائه آخرین اطلاعات خصوصاً با توجه به محل و کشور شرکت عرضه‌کننده محصولات دشوار است. با توسعه دستگاه‌های همراه و به کمک این نرم‌افزار، می‌توان به آسانی به آخرین اطلاعات دسترسی پیدا کرد که این امر، قابلیت رقابت مسئولان فروش را بالا می‌برد. این اپلیکیشن، به دلیل فراهم آوردن برتری در رقابت، بازخورد مثبتی میان فروشندگان داشته است.

نسخه‌ی ۲.۰ این اپلیکیشن اطلاعات به‌روز شده‌ای در مورد آخرین خدمات و راه‌حل‌ها دارد و همچنین به معرفی برتری‌های راه‌حل‌های چاپ سامسونگ می‌پردازد.