جامع نیوز: مراسم رونمایی از محصولات صوتی- تصویری جدید سامسونگ با حضور اصحاب رسانه، مدیران دفتر سامسونگ تهران و شرکت سام الکترونیک در هتل هما برگزار شد. به گزارش جامع نیوز، هدف از این مراسم، نمایش آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌های مربوط به تلویزیون‌های Curve و تفاوت‌های منحصر به فرد تکنولوژی برند سامسونگ در پخش کیفیت […]

جامع نیوز: مراسم رونمایی از محصولات صوتی- تصویری جدید سامسونگ با حضور اصحاب رسانه، مدیران دفتر سامسونگ تهران و شرکت سام الکترونیک در هتل هما برگزار شد.

به گزارش جامع نیوز، هدف از این مراسم، نمایش آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌های مربوط به تلویزیون‌های Curve و تفاوت‌های منحصر به فرد تکنولوژی برند سامسونگ در پخش کیفیت تصویر UHD بود.در این مراسم کیونگ هون پارک مدیر ارشد بخش صوتی و تصویری دفتر نمایندگی سامسونگ ایران با اشاره به پیشرو بودن سامسونگ در صنعت صوتی- تصویری دنیا گفت: «سامسونگ اولین برندی است که توانسته صفحه نمایش Curve با کیفیت تصویر UHD را تولید کند. این ویژگی، شاخص متمایزکننده نسل جدید تلویزیون‌های سامسونگ است که در نگاه نخست نظر هر بیینده‌ای را به خود جلب می‌کند. به طوری‌که بیننده احساس می­کند در بطن آنچه مشاهده می­کند قرار گرفته و خود او نیز بخشی از آن تصویر است. با بهره‌مندی از تصاویر این تلویزیون، بیننده مشاهده غنی­تر و با کیفیت­تری را از نظر جزییات تصویر و رنگ تجربه می‌‌کند که تا قبل از این امکان‌پذیر نبود.»وی همچنین ادامه داد: «صفحه نمایش Curve باعث می‌شود کیفیت تصویر دریافتی از چهار گوشه تلویزیون بهبود یابد و تصویر با وضوح بیشتر و دید گسترده­تری در اختیار بیننده قرارگیرد. به عبارت دیگر با این دستاورد بزرگ بیننده، حتی از زوایای کناری صفحه نمایش نیز، تصاویر را با کمترین میزان اعوجاج و بدون از دست دادن جزییات آن خواهد دید.»نوید قنادان، مدیربازاریابی سام الکترونیک با اشاره به روند پرشتاب این شرکت برای ارائه تکنولوژی روز در کشور گفت:« تازه‌ترین محصولات صوتی – تصویری شش ماهه دوم سال ۲۰۱۴ میلادی سامسونگ را روانه بازار ایران کرده است.» وی ادامه داد:« در مسیر ارائه خدمت‌رسانی شایسته به اعضای گرانقدر خانواده بزرگ سامسونگ، سام سرویس، نماینده انحصاری خدمات محصولات صوتی- تصویری، خانگی و IT سامسونگ در ایران، شبکه وسیع خود را پیش از ورود محصولات جدید برای خدمت به مصرف کنندگان تجهیز کرده است.»گفتنی است تلویزیون‌های سامسونگ مناسب‌ترین شعاع انحنا (شعاع ۴۲۰۰ میلی‌متر) را در میان تلویزیون­های دارای صفحه نمایش Curve داراست و این میزان، بهترین تجربه مشاهده را نسبت به فاصله دید معمولی ۳ الی ۴ متری برای بیننده فراهم می­کند. میزان انحنا در تلویزیون سامسونگ به اندازه­ای بهینه شده که فاصله دید مطلوبی را برای بیننده، از هر نقطه­ای که مایل به تماشای تلویزیون باشد، فراهم کند. بنابراین بیننده می­تواند در هر زاویه­ای از مرکز تلویزیون بنشیند و از تماشای برنامه مورد علاقه­اش لذت ببرد؛ گویی در مرکز صفحه نمایش تلویزیون حضور دارد.یکی از چند تلویزیون‌ رونمایی شده در این مراسم، تلویزیون۶۵HUC9990 بود. کیونگ هون پارک در توضیح تکنولوژی به کار رفته در این محصول گفت: «این تلویزیون اولین تلویزیون دنیاست که در آن از دو فناوری Curved و کیفیت تصویر UHD استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به انطباق تصویر ۱۲۰۰هرتز‏، ریموت کنترل هوشمند، روشن شدن آنی، پردازشگر چهار هسته پیشرفته، پخش دو محتوا در یک تصویر، ۳DFHD، قابلیت ارتقا‌ی سخت افزاری‌و نرم افزاری، صدای خروجی ۶۰ وات، اسکن تصویر ۱۰۰ هرتز، اشتراک‌گذاری هوشمند، اتصال بدون سیم به اینترنت و تنظیم نقطه‌ای نور UHD اشاره کرد.»در حاشیه این مراسم کارشناسان و اصحاب رسانه در حوزه فناوری، تجربه کار با تلویزیون‌های ۶۵HC8880‏، ۶۵HU8880، ۶۵HUC9990 و سینمای خانگی مدلH7750WM وSoundbar را پیدا کردند و به سؤالات آنها در باره تکنولوژی‌های جدید سامسونگ در بخش صوتی و تصویری پاسخ داده شد.