جامع نیوز:سامانه جامع نوپاد، خدمتی دیگر از بانک‌پاسارگاد است که باعث تسهیل در پرداخت‌های مشتریانی که از طریق درگاه‌های بانکداری الکترونیک اقدام به خرید می‌کنند، می‌شود. به گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: این سامانه به منظور تسهیل پرداخت هزینه برای مشتریان و امکان مدیریت […]

جامع نیوز:سامانه جامع نوپاد، خدمتی دیگر از بانک‌پاسارگاد است که باعث تسهیل در پرداخت‌های مشتریانی که از طریق درگاه‌های بانکداری الکترونیک اقدام به خرید می‌کنند، می‌شود.
به گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: این سامانه به منظور تسهیل پرداخت هزینه برای مشتریان و امکان مدیریت بهتر مبالغ دریافتی برای سازمان‌های طرف قرارداد بانک‌پاسارگاد است. در این سامانه، نرم‌افزاری در قالب پنل برای مشتری بانک طراحی شده و پس از تخصیص کد نوپاد، پیامکی به خریدار ارسال می‌شود که حاوی اطلاعات پرداخت و امکان پرداخت هزینه را در درگاه‌های مختلف به خریدار می‌دهد. پس از انجام پرداخت، پیامکی حاوی کد پیگیری به سازمان و خریدار ارسال می‌شود که این کد نقش رسید پرداخت را ایفا می کند.
وی ادامه داد: خریداران می‌توانند با بهره‌مندی از این سامانه از امکاناتی مانند پرداخت شناسه از طریق درگاه‌های بانک پاسارگاد
( شعبه‌ها، تلفن بانک، سامانه‌ی آنی بانک‌پاسارگاد #۷۲۰*، سایت پذیرنده، POS، ATM)، امکان پرداخت شناسه با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شتاب، عدم نیاز به مراجعه حضوری برای ارائه سفارش و دریافت خدمات، دریافت تمامی خدمات موجود در پرداخت امن مانند پشتیبانی از خریداران، کنترل تراکنش‌ها و خریدها در پنل کاربری و … بهره‌مند شوند.
رفیعی افزود: همچنین فروشندگان با استفاده از این سامانه از امکاناتی مانند یکتا بودن شناسه، امکان پرداخت هر کد تنها یک بار، امکان پرداخت شناسه با تمامی کارت‌های عضو شتاب، امکان پرداخت شناسه از طریق تمامی کانال‌های پرداخت بانک پاسارگاد، امکان تعریف تاریخ انقضا برای هر شناسه و عدم امکان پرداخت آن بعد از اتمام مهلت تعیین شده، امکان استرداد شناسه پرداخت شده به حساب خریدار تا قبل از اتمام مهلت تحویل کالا و مهلت شکایت از طریق فروشنده، امکان کنسل کردن شناسه پرداخت شده از طریق پرداخت امن بنا به درخواست خریدار، امکان استفاده از شناسه برای پرداخت های اقساطی، امکان پرداخت شناسه از منوی #۷۲۰* و … بهره‌مند شوند.
وی در ادامه ضمن اشاره به برخی از خدمات ارایه‌شده در این سامانه خاطرنشان کرد: خدماتی مانند فروش بلیت هواپیما، خدمات امدادخودرو سایپا، سامانه‌ی نهاده های کشاورزی، فروش بلیت های هنری، پرداخت امور دانشجویی، ارایه راهکار پرداخت به خیریه های معتبر، منوی پویای USSD و … از طریق این سامانه ارایه می‌شوند.
رفیعی در پایان تصریح کرد: مشتریان گرامی می‌توانند با شماره‌گیری کد #۷۲۰* نسبت به دریافت خدمات یاد شده اقدام کنند.
گفتنی است مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ آماده پاسخ به سوالات و دریافت نظرهای مشتریان عزیز است.