جامع نیوز: شرکت سامسونگ الکترونیکس حامی مسابقات جهانی المپیک جوانان ۲۰۱۴ نانجینگ در بخش تجهیزات ارتباطات بی‌سیم شد. سامسونگ با شعار “نبض هیجان بازی” و در راستای بهبود بازی‌های المپیک از طریق فناوری تلفن‌های هوشمند در این راه قدم برداشته است. به گزارش جامع نیوز، کمپین سامسونگ برای بازی‌های نانجینگ ۲۰۱۴ با این هدف طراحی […]

جامع نیوز: شرکت سامسونگ الکترونیکس حامی مسابقات جهانی المپیک جوانان ۲۰۱۴ نانجینگ در بخش تجهیزات ارتباطات بی‌سیم شد. سامسونگ با شعار “نبض هیجان بازی” و در راستای بهبود بازی‌های المپیک از طریق فناوری تلفن‌های هوشمند در این راه قدم برداشته است.

به گزارش جامع نیوز، کمپین سامسونگ برای بازی‌های نانجینگ ۲۰۱۴ با این هدف طراحی شده که جوانان بتوانند در هر زمان و مکان با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی Galaxy S5 (گلکسی اس‌۵)، از ورزش و موسیقی لذت ببرند. هدف از این کمپین، گرد هم آوردن جوانان از سراسر جهان از طریق علاقه مشترک آنها به ورزش و موسیقی است. این دو رشته پرطرفدار این قدرت را دارند که استعدادهای جوانان را برانگیزند و بین قشرهای مختلف مردم اتحاد ایجاد کنند. مخصوصا موسیقی که در پیشبرد روابط اجتماعی و ابراز عقاید خلاقانه نقش مهمی را ایفا می‌کند.«یانگ‌هی لی» معاون اجرایی واحد بازاریابی موبایل و فناوری اطلاعات موبایل شرکت سامسونگ الکترونیکس گفت: «به عنوان یکی از حامیان دیرینه بازی‌های المپیک، ما خوشحالیم که تازه‌ترین فناوری تلفن همراه خود را به بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۴ نانجینگ خواهیم آورد. هدف سامسونگ برای بازی‌های ۲۰۱۴ نانجینگ، اشاعه روح المپیک در جوانان به وسیله ورزش و موسیقی و همچنین کسب تجربیات هیجان انگیز از طریق کار با ابزاردیجیتال است. فناوری‌های ما که از مردم الهام گرفته شده‌اند همراهی عالی برای جوانان سراسر جهان هستند که آنها را تشویق می‌کند علایق خود را دنبال، خلاقیت خود را هدایت و آرزوهای خود را دنبال کنند.»قرار است پیش از آغاز بازی‌های ۲۰۱۴ نانجینگ، سامسونگ با برنامه‌های شاد و مهیج، روح بازی‌های المپیک جوانان را بین هواداران سراسر جهان به وجود آورد. از ابتدای ماه ژوئیه، هواداران قادر خواهند بود از اجرای موسیقی هنرمندان محبوب لذت ببرند. علاوه بر این، دارندگان تلفن‌های همراه سامسونگ (Samsung Mobilers) با استفاده از Galaxy S5 می‌توانند در سفر خود به پنج شهر چین، تجربه‌ای متفاوت از تابستان را ضبط کنند و به اشتراک بگذارند. سامسونگ همچنین در برنامه سفیران و خبرنگاران جوان، با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) همکاری خواهد کرد. این همکاری از طریق ارائه دستگاه‌های گلکسی برای انتقال اطلاعات کلیدی به ورزشکاران جوانی خواهد بود که در جریان مسابقات به رقابت می‌پردازند و در عین حال از طریق فناوری نوآورانه سامسونگ از تمامی لحظات مهیج بازی‌ها لذت می‌برند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. در زمان برگزاری بازی‌ها نیز برنامه‌های مختلفی از جمله فعالیت در استودیوی بازی‌های المپیک جوانان نانجینگ برپا خواهد شد. در این استودیو هواداران راه‌های مهیجی برای تعامل با تازه‌ترین دستگاه‌های گلکسی خواهند یافت. همچنین در رویدادهای رقابتی شرکت کرده و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت.«هائو ژیان» مدیر بازاریابی کمیته برگزاری بازی‌های المپیک جوانان نانجینگ (NYOGOC) در این باره گفت: «ما مشتاقانه منتظر فعالیت‌های بازاریابی هیجان‌انگیز سامسونگ هستیم زیرا آنها با فناوری نوآورانه تلفن همراه خود، جوانان بیشتری را دعوت خواهند کرد تا در بازی‌ها شرکت کنند.» «تیمو لوم» مدیر تلویزیون و خدمات بازاریابی کمیته بین‌المللی المپیک نیز درباره همکاری با سامسونگ گفت: «ما از ادامه همکاری‌های خود با سامسونگ به عنوان شریک دیرینه بازی‌های المپیک و شرکتی پیشگام در فناوری‌های موبایل جهان بسیار هیجان‌زده هستیم. خوشحالیم که در برنامه‌های سفرای جوان و خبرنگاران جوان کمیته بین‌المللی المپیک ۲۰۱۴ نانجینگ، با سامسونگ همکاری خواهیم کرد. این مشارکت به ورزشکاران و خبرنگاران جوان این امکان را خواهد داد تا با استفاده از تاز‌ه‌ترین فناوری سامسونگ تجربه‌ای حداکثری داشته باشند.»

درباره مشارکت سامسونگ در بازی‌های المپیک جوانان

سامسونگ مشارکت خود در بازی‌های المپیک را از بازی‌های المپیک ۱۹۸۸ سئول به عنوان یک حامی محلی آغاز کرد. از بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۸۸ ناگانو، سامسونگ تعهدات خود را به المپیک به عنوان یک شریک جهانی در بخش تجهیزات ارتباطات بی‌سیم گسترش داد. سامسونگ از زمان افتتاح بازی‌های المپیک تابستانی جوانان ۲۰۱۰ سنگاپور، از بازی‌های المپیک جوانان حمایت کرده و حال با هدف ایجاد انگیزه در جوانان از طریق فناوری‌های نوآورانه خود، به حمایت از بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۴ نانجینگ پرداخته است. تعهد سامسونگ به عنوان شریک جهانی المپیک تا بازی‌های ۲۰۱۶ ریو در برزیل ادامه خواهد داشت.