جامع نیوز:سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق بانک مسکن (ثشرق) با قیمت هر سهم ۲۱۷۹ ریال در بازار دوم بورس بازگشایی و مبادله شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک مسکن، این عرضه در محل شرکت بورس اوراق بهادار تهران و با حضور مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن، بورس تهران و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق انجام شد. […]

جامع نیوز:سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق بانک مسکن (ثشرق) با قیمت هر سهم ۲۱۷۹ ریال در بازار دوم بورس بازگشایی و مبادله شد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک مسکن، این عرضه در محل شرکت بورس اوراق بهادار تهران و با حضور مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن، بورس تهران و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق انجام شد.
میزان عرضه سهام در روز بازگشایی تعداد ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار سهم بود تا با ورود سهام این شرکت به بورس، شمار شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران به ۳۲۰ شرکت رسید.
نماد معاملاتی«ثشرق» در بخش «مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار»، گروه «فعالیت‌های مربوط به املاک و مستغلات شخصی یا اجاره‌ای» و طبقه «فعالیت‌های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی یا اجاره‌ای» و در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.