جامع نیوز:شرکت داده پرداز رایانه متین جدیدترین فبلت (تبلت-تلفن) ایسوس با نام FE170CG را به بازار کشور عرضه کرد به گزارش جامع نیوزاین تبلت زیبا دارای بدنه‌ای بسیار باریک است و به همین دلیل به راحتی با یک دست قابل حمل می‌باشد و به خاطر پشتیبانی کامل از استاندارد ارتباطی ۳G می‌توان آن را در […]

جامع نیوز:شرکت داده پرداز رایانه متین جدیدترین فبلت (تبلت-تلفن) ایسوس با نام FE170CG را به بازار کشور عرضه کرد
به گزارش جامع نیوزاین تبلت زیبا دارای بدنه‌ای بسیار باریک است و به همین دلیل به راحتی با یک دست قابل حمل می‌باشد و به خاطر پشتیبانی کامل از استاندارد ارتباطی ۳G می‌توان آن را در هر لحظه و هرکجا همراه خود داشت و به عنوان تلفن همراه مورد استفاده قرار داد.
Asus ZenUI
نسل جدید اینترفیس ابزارهای هوشمند ایسوس
تبلت جدید FE170CG از اینترفیس جدید و پیشرفته ایسوس موسوم به ZenUI پشتیبانی می‌کند که در قیاس با سیستم عامل استاندارد اندروید همراه با بیش از ۲۰۰ آپگرید جدید عرضه شده است. این اینترفیس جدید علاوه بر کربردی بودنش، نسبت به نسخه قبلی به مراتب زیبا‌تر شده است و متخصصین ایسوس تمام ذوق و استعداد خود را در طراحی آن به خدمت گرفته‌اند.
یکی از قابلیت‌ها و امکانات بسیار مهم اینترفیس ZenUI ابزاری به نام What’s Next است که در واقع عملکردی شبیه به یک دستیار الکترونیکی دارد و چنانچه کار یا رخداد مهمی را پیش رو داشته باشید شما را در جریان آن قرار می‌دهد و مواردی که نیاز به یادآوری دارند را به خوبی تشخیص می‌دهد.
پردازش سریع اطلاعات
فون پد جدید ایسوس به همراه پردازنده قدرتمند ۱.۲ گیگاهرتزی مولتی کور اتم اینتل مجهز به فناوری HyperThreading عرضه شده است که سرعت بالا در وبگردی، پخش فیلم‌های HD و انواع بازی را برای شما فراهم می‌آورد.
دوربین
دو دوربین مجزا روی بدنه این تبلت تعبیه شده است که از نظر کیفیت تصویر در سطح استاندارد قرار دارند و به راحتی از عهده رفع نیاز کاربران خود بر می‌آیند. دوربین عقب از نوع ۲ مگاپیکسلی می‌باشد که قابلیت فوکوس خودکار و ضبط فیلم با کیفیت ۷۲۰p را دارد. دوربین جلو نیز که در اصل برای برقراری تماس‌های تصویری در نظر گرفته شده است از نوع ۰.۳ مگاپیکسلی است و هر دوی آنها مجهز به اینترفیس‌ جدید ایسوس به نام ZenUI هستند.
در حال حاضر این محصول توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران توزیع می‌شود و قابل خریداری است.