جامع نیوز:علی زارعی، مدیرعامل لیزینگ پارسیان از تمدید مجوز فعالیت این لیزینگ توسط بانک مرکزی به مدت ۵ سال و ورود این شرکت به بورس در آینده خیلی نزدیک خبر داد. به گزارش جامع نیوزمدیرعامل لیزینگ پارسیان با اشاره به اینکه هم اکنون لیزینگ پارسیان دارای مجوز ۵ ساله از بانک مرکزی.ج.ا.ا است وخوشنامی خوبی […]

جامع نیوز:علی زارعی، مدیرعامل لیزینگ پارسیان از تمدید مجوز فعالیت این لیزینگ توسط بانک مرکزی به مدت ۵ سال و ورود این شرکت به بورس در آینده خیلی نزدیک خبر داد.
به گزارش جامع نیوزمدیرعامل لیزینگ پارسیان با اشاره به اینکه هم اکنون لیزینگ پارسیان دارای مجوز ۵ ساله از بانک مرکزی.ج.ا.ا است وخوشنامی خوبی بین مردم دارد، رسالت شرکت لیزینگ پارسیان را اعتلای اقتصادی و رفاه اجتماعی کشور برشمرد و خاطر نشان کرد : شرکت لیزینگ پارسیان که متعلق به بانک پارسیان است از ابتدا مورد توجه و حمایت مردم خوبمان بوده است. خوشبختانه شرکت لیزینگ پارسیان با رعایت قوانین و مقررات توسط مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت توانسته است مجوز فعالیت شرکت را پنج ساله تمدید کند که در اینجا لازم می دانم از پیگیری های صادقانه آنها قدردانی کنم. وی افزود : البته فعالان اقتصادی و خانوارها از حجم کاری یکی دو سال اخیر ما شکایت دارند که آن هم انشاء ا… به زودی با رفع موانعی که ذکر شد برطرف می‌شود. ما برای در صدر نگهداشتن برند پارسیان محصولات جدیدی را در راستای اقتصاد مقاومتی و ویژه صاحبان صنایع و خدمات کشور طراحی کرده ایم که به تدریج مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. برای خانوارهای عزیز نیز محصولاتی متفاوت از گذشته طراحی شده است که بتدریج اعلام می‌شود. با توجه به اینکه ما در رسالت خود به اعتلای اقتصادی کشور و رفاه اجتماعی جامعه نیز توجه داریم، مطمئن هستیم که اعتبارمان نزد مشتریان حفظ و افزوده خواهد شد.
علی زارعی ، چشم انداز لیزینگ پارسیان را سرآمدی در صنعت لیزینگ با ایفای نقش موثر و پویا در تامین منابع برای اقشار مختلف و کسب رضایت مشتریان معرفی کرد.
وی تصریح کرد: ‌شرکت لیزینگ پارسیان هم اکنون در بخش‌های خودروی سواری و کار(تولید داخل و وارداتی)، ماشین آلات سنگین و تجهیزات بهره برداری از معادن، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، تجهیزات صنایع مختلف، تجهیزات صنایع دریایی از جمله شناورهای دریایی و … فعالیت دارد و تسهیلاتی را در این زمینه ارایه می دهد.
مدیرعامل لیزینگ پارسیان با تاکید بر رسالت لیزینگ پارسیان بر ایفای نقش ارتقاء اقتصادی و رفاه اجتماعی، افزود : رسالت ما در ارتقاء اقتصادی جامعه، مشارکت در اجرای طرح های اقتصادی خصوصی و ملّی از طریق تامین و واگذاری کالاهای سرمایه‌ای مورد نیاز طرح ها به کارآفرینان، فعالان عرصه‌های تولید و ارائه خدمات و مراقبت از آنها است.اولویت انتخاب این طرح‌ها حوزه‌هایی است که در آن مزیت اقتصادی نسبی بصورت بالقوه و بالفعل وجود دارد، نظیر: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، شیمیایی، عمرانی، خودرو و صنایع حمل و نقل و توزیع کالا، بهره برداری از معادن، خدمات بهداشتی و پزشکی، زنجیره تامین تا عرضه تولیدات کشاورزی و دامپروری.این طرح ها با سریع ترین و صحیح ترین روش های ارزیابی و توجیه فنی و مالی و اعتبارسنجی برگزیده می‌شوند و علاوه بر معیارهای مالی به منظور تخصیص منابع، معیارهای اقتصادی نظیر ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نیز در انتخاب آنها موثر است.
وی افزود : در حوزه اجتماعی نیزرسالت ما ، مشارکت در تامین و واگذاری کالاهای سرمایه ای و کالاهای بادوام مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه است که سطح رفاه و شاخص امید به زندگی خانواده‌های ایشان را ارتقاء می دهد. ما بهترین نشان‌های تجاری را به جامعه معرفی می‌کنیم و تسهیلات لازم را برای در اختیار گرفتن آنها تامین می‌نمائیم. مشتریان ما عامه مردم، برترین تولید کنندگان، تامین کنندگان و عرضه کنندگان هستند. پشتوانه ما در ارائه این خدمات، اعتماد مشتریان، سابقه درخشان، مشارکت صاحبان برترین نشان‌های تجاری و سرمایه شرکت لیزینگ پارسیان است. مزیت ما در ارائه این خدمت علاوه بر سرعت در ارائه تسهیلات، حذف هزینه‌های واسطه گری از سبد هزینه مشتریان، فروش به موقع برای تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و عرضه‌کنندگان است.
آقای زارعی با اشاره به دست آوردهای برگزاری همایش ” لیزینگ، کارآفرینی و توسعه اقتصادی” که اخیراً برپاشد گفت : بزرگترین دستاورد این همایش آن بود که مسئولین دولتی نظام پولی و مالی، اقتصادی و مالیاتی کشور را در کنار فعالان بخش خصوصی صنعت لیزینگ قرارداد و اعلام واضحی از پشتیبانی مسئولین دولتی در حمایت از صنعت لیزینگ را به همراه داشت. این یک چشم انداز روبه جلو و امید بخش است. در این همایش مشکلات صنعت لیزینگ مطرح و راهکارهای آن هم ارائه شد، امیدواریم مسئولین با توجه به تعجیلی که برای بهبود وضع اقتصادی مردم هست، هر چه سریعتر موانع را از سر راه این صنعت بردارند.
مدیرعامل لیزینگ پارسیان با اشاره به اینکه یقیناً راه اندازی لیزینگ مسکن به تعادل عرضه و تقاضا کمک شایانی خواهد نمود، خاطر نشان کرد : با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور که در حال حاضر در رکود تورمی بسر می‌بریم یکی از راههای خروج از رکود، فعال شدن بخش مسکن می‌باشد، فعال شدن این حوزه موجب فعال شدن حدود ۳۰ درصد بخش‌های مختلف صنعتی، خدماتی و تولیدی می‌شود، یکی از مهمترین ابزارهای تحریک عرضه و تقاضا در مسکن، لیزینگ مسکن می‌باشد. لیزینگ مسکن هنوز قطعی نشده است ولی کار کارشناسی آن در بانک مرکزی ج.ا.ا،وزارت راه و شهرسازی و کانون شرکت‌های لیزینگ ایران به پایان رسیده است و منتظر ابلاغ آن هستیم، یقیناً راه اندازی لیزینگ مسکن به تعادل عرضه و تقاضا کمک شایانی خواهد نمود.
شرکت لیزینگ پارسیان (تاسیس ۱۳۷۹) یکی از برترین های صنعت لیزینگ کشور بوده که تحت نظر بانک مرکزی ج.ا.ا فعالیت می نماید و از موسسین کانون و انجمن شرکت های لیزینگ ایران به شمار می رود . فعالیت های شرکت لیزینگ پارسیان علاوه بر بخش خودرو، بخش های پزشکی و دندان پزشکی، صنعت، معاون ، پتروشیمی ، تجهیزات نفتی و… را شامل می شود و در حال حاضر این شرکت متنوع ترین سبد فعالیت را در صنعت لیزینگ داراست . از نظر حجم فعالیت نیز در میان برترین شرکت های لیزینگ قرادر دارد و سهم قابل ملاحظه ای از بازار لیزینگ کشور از آن لیزینگ پارسیان است. مجموعه لیزینگ پارسیان از دانش و تجربه عمیقی در ارایه خدمات با سهولت، کیفیت و سرعت مطلوب به فعالان صنایع مختلف و اقشار جامعه برخوردار است.
آقای علی زارعی مدیر عامل جدید شرکت لیزینگ پارسیان، سوابق ارزنده ای همچون؛ مدیر عاملی شرکت لیزینگ ایرانیان، عضویت در هیئت مدیره شرکت های لیزینگ واسپاری ملت، فرهنگیان، توسعه صنعت و تجارت توس و همچنین عضویت در هیئت مدیره و چهارمین دبیر کل کانون شرکت های لیزینگ ایران، به همراه مدیر عاملی چندین شرکت بزرگ تولیدی و خدماتی را در کارنامه خود دارد.