جامع نیوز: سامسونگ بعد از موفقیت گوشی های هوشمند گلکسی اس ۵، در حال طراحی مدل جدیدی از سری گوشی های گلکسی موسوم به اس ۶ است. به گزارش جامع نیوز،اگر چه گلکسی اس ۵ امکانات بسیار خوبی داشت اما پوشش پلاستیکی آن با انتقادهای گسترده ای مواجه شد و به نظر می‌رسد این شرکت […]

جامع نیوز: سامسونگ بعد از موفقیت گوشی های هوشمند گلکسی اس ۵، در حال طراحی مدل جدیدی از سری گوشی های گلکسی موسوم به اس ۶ است.

به گزارش جامع نیوز،اگر چه گلکسی اس ۵ امکانات بسیار خوبی داشت اما پوشش پلاستیکی آن با انتقادهای گسترده ای مواجه شد و به نظر می‌رسد این شرکت برای رفع مشکل یاد شده تلاش کند. منابع مطلع می‌گویند این شرکت احتمالا از پوشش گرافیت یا سیلیکون به همین منظور استفاده خواهد کرد.این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ در گوشی تازه خود از پردازنده‌های ۶۴ بیتی به جای پردازنده های ۳۲ بیتی استفاده کند تا بتواند با گوشی هوشمند اپل رقابت کند. گوشی Galaxy S5 LTE-A سامسونگ قبلا از دقت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ برخوردار بود بنابراین صاحب نظران معتقدند گوشی گلکسی اس ۶ حداقل از دقت ۱۴۴۰ در ۲۶۵۰ برخوردار می‌شود و نمایشگر آن از نوع Quad HD با وضوح ۴۴۲ppi خواهد بود.گوشی یاد شده به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده و بنابراین گلکسی اس ۶ بعد از آیفون ۶ در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. قیمت این گوشی هم بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار برآورد شده است.