جامع نیوز:نسل دوم از خانواده متنوع پرچمدار G بهترین امکانات G3، عملکردها و خدمات مشتریان را ارائه می‌دهد. به گزارش جامع نیوزال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) عرضه رسمی ال‌جی G3 Beat مدل متوسط گوشی هوشمند و بسیار تحسین‌شده ال‌جی G3 را اعلام کرد. ال‌جی G3 Beat تجربه کاربری پیشرفته، طراحی کمانی شکل متالیک معلق و فناوری فوکوس […]

جامع نیوز:نسل دوم از خانواده متنوع پرچمدار G بهترین امکانات G3، عملکردها و خدمات مشتریان را ارائه می‌دهد.

به گزارش جامع نیوزال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) عرضه رسمی ال‌جی G3 Beat مدل متوسط گوشی هوشمند و بسیار تحسین‌شده ال‌جی G3 را اعلام کرد. ال‌جی G3 Beat تجربه کاربری پیشرفته، طراحی کمانی شکل متالیک معلق و فناوری فوکوس لیزری خودکار مشابه G3 را ارائه می‌دهد؛ که البته مجموعه‌ای جمع‌وجور است با نمایشگر ۵ اینچی که لبه‌های باریک دارد و کلاسی بالاتر از گوشی‌های متوسط با قیمت مشابه را داراست.

ال‌جی G3 Beat برای برآورده کردن نیازِ روزافزون مشتریان گوشی‌های متوسط تا پایین طراحی شده است که می‌خواهند گوشی هوشمند بسیار خوبی داشته باشند که هم جمع‌وجور باشد و هم به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند برنامه‌های کاربردی پرطرفدار را اجرا کند. اکنون با سرعت روز افزون فناوری صنعت بی‌سیم، بیشتر از همیشه امکان ارائه گوشی هوشمندی وجود دارد که همه این کارها را انجام دهد اما در عین حال قیمت آن نسبت به قبل مناسب‌تر باشد. ال‌جی G3 Beat صاحب بهترین امکانات و عملکردهای G3 است و بدون فدا کردن قابلیت استفاده، ارزشهائی را نیز به آن افزوده است.

ال‌جی G3 Beat شاهد این مدعاست که کوچک زیباست! بنابراین با نمایشگر ۵ اینچی HD IPS و نسبت صفحه‌نمایش به ابعاد بدنه ۷۴٫۱ درصد، بزرگترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند متوسط را دارد. ال‌جی G3 Beat دارای لبه‌های بسیار باریک و حیرت انگیز و باتری قدرتمند ۲۵۴۰ میلی آمپر است که از طراحی کمانی شکل معلق یا شناور برخوردار بوده که اولین بار در ال‌جی G3 معرفی شد. کناره‌های منحنی شکل آن با ملایمت در سمت لبه‌ها مخروطی می‌شود تا نهایت راحتی را در گرفتن در دست ایجاد کند.

رئیس و مدیرعامل مرکز ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس گفت:«سازندگان تلفن‌های هوشمند نمی‌توانند رشد مشتریان این بخش را نادیده بگیرند؛ مشتریانی که خواهان بهترین شکل ظاهری، امکانات، عملکرد و البته قیمت هستند. ال‌جی G3 Beat نمایانگر تعهد ما در بازار گوشی‌های هوشمند متوسط است که خواستار فناوری رشد یافته، برند معروف، نوآوری عالی و قیمت جذاب را تنها در یک محصول هستند.»

امکانات قابل توجه ال‌جی G3 Beat عبارتند از:

فوکوس لیزری خودکار: با G3 Beat می‌توانید با سنجش فاصله بین سوژه و دوربین با استفاده از اشعه لیزر بر لحظات ارزشمند شما سریع‌تر از قبل فوکوس کند.

قابلیت Touch & Shoot: می‌توانید فقط با لمس هر نقطه روی نمایشگر فوکوس کنید و عکس بگیرید. با این کار، دو مرحله به یک مرحله کاهش پیدا می‌کند.
ثبت نما با حرکت (Gesture Shot): می‌توانید دست خود در جلوی صفحه‌نمایش مشت کنید تا به صورت خودکار شمارش ۳۰ ثانیه‌ای قبل از ثبت تصویر شروع شود.
صفحه‌کلید هوشمند: به شما روش تایپ سریع را با کمترین اشتباه یاد می‌دهد و خطاها را تا ۷۵ درصد کاهش می‌دهد.
قابلیت +QuickMemo: می‌توانید طراحی کنید، یادداشت بردارید و تا آنجا که می‌توانید خلاقیت داشته باشید و الهام بگیرید.

عرضه ال‌جی G3 Beat از ۱۸ جولای در کره جنوبی آغاز می‌شود و در هفته آتی، عرضه جهانی از اروپا و کشورهای مشترک‌المنافع آغاز می‌شود. ال‌جی G3 Beat در اروپا و کشورهای مشترک‌المنافع با نام ال‌جی G3 S عرضه خواهد شد. قیمت‌ها و جزییات دسترسی به صورت منطقه‌ای در زمان عرضه اعلام می‌شود.

مشخصات اصلی:

تراشه: پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز چهارهسته‌ای کوالکوم Snapdragon™ ۴۰۰
نمایشگر: ۵ اینچ HD IPS با (۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل، ۲۹۴ پیکسل در هر اینچ)
حافظه: ۸ گیگابایت/ یک گیگابایت RAM/ اسلات میکرو اس‌دی
دوربین: پشت ۸ مگاپیکسل با فوکوس لیزری خودکار/ دوربین جلو ۱٫۳ مگاپیکسل
باتری: ۲۵۴۰ میلی‌آمپر (قابل تعویض)
سیستم‌عامل: اندروید ۴٫۴٫۲ کیت‌کت
ابعاد: ۱۳۷٫۷ x 69.6 x 10.3 میلی‌متر
وزن: ۱۳۴ گرم
شبکه: ۴G LTE / HSPA+ 21Mbps – ۳G
اتصالات: وای-فای، بلوتوث ۴، A-GPS/Glonass، NFC و یواس‌بی ۲
رنگ‌ها: مشکی متالیک، سفید ابریشمی، طلایی براق
دیگر امکانات: قابلیت Touch & Shoot، صفحه‌کلید هوشمند، QuickMemo+، Gesture Shot