جامع نیوز:دفاتر خدمات پس از فروش شرکت داده پرداز رایانه متین در شهرهای کرمان و یزد افتتاح شد. شرکت داده پرداز رایانه متین بزرگ‌ترین عرضه کننده محصولات مرتبط با گروه حافظه در ایران در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریانش در سراسر ایران، در هفته گذشته دو دفتر جدید را در شهرهای کرمان و یزد […]

جامع نیوز:دفاتر خدمات پس از فروش شرکت داده پرداز رایانه متین در شهرهای کرمان و یزد افتتاح شد.
شرکت داده پرداز رایانه متین بزرگ‌ترین عرضه کننده محصولات مرتبط با گروه حافظه در ایران در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریانش در سراسر ایران، در هفته گذشته دو دفتر جدید را در شهرهای کرمان و یزد افتتاح کرد.
دفاتر خدمات پس از فروش این شرکت در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، رشت، اهواز، تبریز، بندرعباس و کرمانشاه دایر می‌باشد که با افتتاح دفاتر کرمان و یزد شمار آنها را به رقم یازده رساند و اکنون بیشترین تعداد دفاتر گارانتی را در حوزه موبایل و کامپیوتر داراست.
لازم به ذکر است که دفاتر گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین مسئولیت خدمات رسانی به محصولات شرکت‌های سیلیکون پاور، اپیسر و پی کیو آی را بر عهده دارند که طیف گسترده‌ای از محصولات شامل هارد اکسترنال، SSD، فلش مموری، محصولات OTG و WiFi، مموری کارت، رم کامپیوتر، شارژر همراه، باتری، تبلت و کلیه کالاهایی را بر عهده دارند که تحت گارانتی این شرکت عرضه می‌شوند.
دفتر خدمات پس از فروش شرکت داده پرداز رایانه متین در استان کرمان در تاریخ ۱۹ مرداده ماه ۱۳۹۳ با حضور تنی چند از مدیران شرکت، اصحاب رسانه و نمایندگانی از صنف موبایل کرمان در محل دفتر برگزار شد. از این پس، هموطنان عزیز کرمانی می‌توانند با مراجعه به نشانی کرمان، خیابان شریعتی، نبش بهشتی ۸، برج اطلس، طبقه دوم، واحد ۲۴ از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوند و جهت تماس با این مرکز نیز از شماره تلفن‌های ۰۳۴۱۲۴۳۷۹۲۵ الی ۶ استفاده نمایند.
دفتر یزد شرکت داده پرداز رایانه متین نیز در تاریخ بیست و یکم مرداده ماه در محل دفتر به آدرس خیابان کاشانی، پاساژ شهاب، طبقه ۴، واحد ۵۰۵ افتتاح شد. هموطنان عزیز یزدی می‌توانند جهت تماس با این مرکز از شماره تلفن‌های ۰۳۵۱۶۲۹۲۰۱۷ الی ۸ استفاده نمایند.