جامع نیوز:علی نصیریان، علیرضا خمسه و رحمت امینی به عنوان اعضای هیئت داوران نهایی بخش نمایش هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره معرفی شدند. به گزارش جامع نیوز، این هیئت آثار راه یافته به مرحله نهایی بخش نمایش جشنواره را که از ۲۵ تا ۲۷ مرداد در تماشاخانه‌های مهر و ماه و سالن سوره حوزه هنری […]

جامع نیوز:علی نصیریان، علیرضا خمسه و رحمت امینی به عنوان اعضای هیئت داوران نهایی بخش نمایش هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره معرفی شدند.

به گزارش جامع نیوز، این هیئت آثار راه یافته به مرحله نهایی بخش نمایش جشنواره را که از ۲۵ تا ۲۷ مرداد در تماشاخانه‌های مهر و ماه و سالن سوره حوزه هنری به روی صحنه خواهند رفت، قضاوت می‌کنند.
شایان ذکر است، از میان ۸۴ نمایش راه یافته به مرحله بازبینی بخش نمایش هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره ۶ نمایش مشروط به اصلاح موارد هیئت انتخاب به عنوان نمایش‌های راه یافته به مرحله‌ نهایی جشنواره معرفی شدند.
حسینعلی شوندی، علیرضا گیلانپور و رحیم بهبودی‌فر به عنوان اعضای هیئت انتخاب، نمایش‌های «دردسرهای مرد مرده» به کارگردانی مائده وحید از استان اصفهان، «متل» به کارگردانی کاوه مهدوی از استان تهران، «اندرونی» به کارگردانی مهدی معماری از استان تهران، «دوران خوش بازنشستگی» به کارگردانی احسان جانمی از استان اصفهان، «آقای مجنون خانم لیلی» به کارگردانی سیدحسین ساداتی سلیمی از استان مازندران، «چمچمال» به کارگردانی عرشیا شفیعیون از استان اصفهان را به عنوان آثار راه یافته به بخش نمایش هشتمین جشنواره طنز سوره معرفی کردند.
این نمایش‌ها در تاریخ های ۲۵ و ۲۶ مرداد در تماشاخانه مهر، تماشاخانه ماه و تالار سوره حوزه هنری به روی صحنه خواهند رفت.
گفتنی است، هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره در بخش‌های نمایش، فیلم کوتاه، استندآپ کمدی، عکس، شعر، نثر، داستان کوتاه و مقاله به همت حوزه هنری از ۲۵ تا ۲۷ مرداد در تهران برگزار می‌شود و از برگزیدگان کلیه بخش‌ها در تاریخ ۲۷ مرداد در تالار سوره تقدیر خواهد شد.