جامع نیوز:سید حسن حسینی ارسنجانی، نویسنده انقلاب، در خصوص آثار مرحوم گلابدره‌ای گفت: کتاب «لحظه‌های انقلاب» بسیار باصداقت، ساده و صمیمی به نگارش درآمده است. به گزارش جامع نیوز، سید حسن حسینی ارسنجانی نویسنده انقلاب در خصوص شخصیت ادبی محمود گلابدره‌ای گفت: اصولا هر نویسنده‌ای شخصیتش در آثارش هویدا می‌شود و من با توجه به […]

جامع نیوز:سید حسن حسینی ارسنجانی، نویسنده انقلاب، در خصوص آثار مرحوم گلابدره‌ای گفت: کتاب «لحظه‌های انقلاب» بسیار باصداقت، ساده و صمیمی به نگارش درآمده است.
به گزارش جامع نیوز، سید حسن حسینی ارسنجانی نویسنده انقلاب در خصوص شخصیت ادبی محمود گلابدره‌ای گفت: اصولا هر نویسنده‌ای شخصیتش در آثارش هویدا می‌شود و من با توجه به این که ایشان را زیاد نمی‌شناختم ولی با مطالعه یکی از آثارش به نام «لحظه‌های انقلاب» دیدم که در اثرش صداقت و صمیمیت موج می‌زند.
وی در ادامه افزود: تاسف می‌خورم که چرا زودتر از این‌ها با شخصیتی ادبی همچون گلابدره‌ای آشنا نشدم و به نظر من گلابدره‌ای شخصیتی بسیار بزرگ در حوزه ادبیات بوده است.
نویسنده «مبصر کلاس هشتم» گفت: معمولا یک نویسندها در آثارشان دست کاری هایی دارند، ولی محمود گلابدره‌ای در کتاب «لحظه‌های انقلاب» آنچه را که دیده بود نوشته است و از توصیفات پرهیز کرده و در واقع با صداقت و ساده و صمیمی برشی از رویدادهای انقلاب را به تصویر کشیده است.
شایان ذکر است، مراسم دومین یادبود مرحوم سید محمود گلابدره‌ای روز هشتم شهریور ساعت ۱۷ در تالار مهر حوزه هنری با حضور جمعی از نویسندگان و هنرمندان برگزار خواهد شد.