به گزارش جامع نیوزنشست خبری کنسرت «چرا رفتی» روزسه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ با حضور همایون شجریان، تهمورس پورناظری، دوک پارک مدیرعامل سامسونگ، محمد حسین توتونچیان مدیر مؤسسه ققنوس و نوید قنادان نماینده سام سرویس در گالری بوم تهران برگزار شد. تور کنسرت «چرا رفتی» با حمایت شرکت سامسونگ الکترونیکس و شرکت سام سرویس تا پایان […]

به گزارش جامع نیوزنشست خبری کنسرت «چرا رفتی» روزسه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ با حضور همایون شجریان، تهمورس پورناظری، دوک پارک مدیرعامل سامسونگ، محمد حسین توتونچیان مدیر مؤسسه ققنوس و نوید قنادان نماینده سام سرویس در گالری بوم تهران برگزار شد.
تور کنسرت «چرا رفتی» با حمایت شرکت سامسونگ الکترونیکس و شرکت سام سرویس تا پایان سال ۱۳۹۳ در بیش از ۱۰ شهر ایران برگزار می‌شود. این تور در تاریخ ۱۶، ۱۷ ، ۱۸ ،۲۳، ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه از تهران آغاز شده و سپس در شهرهای کرمان، کرمانشاه، شیراز، ارومیه، سنندج، اهواز، اصفهان، تبریز، اراک، رشت، سمنان، مازندران و گرگان برگزار خواهد شد. برنامه اصلی این کنسرت اجرای کامل قطعات آلبوم موفق «نه فرشته‌ام نه شیطان» در سرتاسر ایران است و سامسونگ به عنوان حامی در تمام این سفرها در کنار گروه خواهد بود.
دوک پارک مدیرعامل سامسونگ در ایران برگزاری این کنسرت را فرصت مغتنمی برای سامسونگ دانست و گفت: «سامسونگ در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم سراسر دنیا ایجاد کرده است. سامسونگ خود را متعهد به حمایت از فرهنگ و هنر غنی ایران می‌داند و مفتخر است که در کنار دو تن از بهترین موسیقی‌دانان جوان ایرانی حضور دارد. این تور که قرار است در بسیاری از شهرهای ایران برگزار شود، نشانه ذوق هنری ایرانیان و علاقه آنها به هنر موسیقی و مردمی است. موسیقی روح زندگی در انسان‌هاست و موسیقی فاخر ایرانی تجلی فرهنگ غنی ایران زمین است.»
همایون شجریان درباره حضور حامی برای برگزاری این کنسرت گفت: «خوشحالم که این کنسرت با همکاری سامسونگ برگزار می‌شود، چرا که تعامل ما با مجموعه سامسونگ، بیشتر یک تعامل هنری بود تا تجاری، و من بابت این همکاری و درک متقابل از سامسونگ تشکر می‌کنم.»
نوید قنادان نماینده شرکت سام سرویس نیز با اشاره به حمایت این شرکت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، افزود:«سامسونگ همواره در تلاش بوده و هست تا به عنوان حامی فرهنگ و هنر در ایران حضور داشته باشد، حمایت از برگزاری جشن بازیگر، کنسرت داریوش خواجه نوری، و فعالیت‌های اجتماعی سامسونگ مثل عمل جراحی قلب کودکان ایرانی، تاسیس کتابخانه صوتی برای کودکان نابینا، حمایت از فعالیت‌های ورزشی و ده‌ها پروژه حمایتی دیگر از جمله فعالیت‌های سامسونگ بوده است.»
تهمورس پورناظری آهنگساز و سرپرست گروه در این نشست به اجرای یک قطعه جدید در این کنسرت خبر داد و گفت: «علاوه بر قطعات آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان، قطعه دیگری نیز اجرا خواهد شد.» به اعتقاد او آلبوم موفق نه فرشته‌ام نه شیطان توانست مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و طیف گسترده ای را به ویژه در بین نسل جوان ایران به خود جلب کند. این موضوع باعث شد تا این کار هم مورد ستایش قرار گیرد و هم نقد شود.»
توتونچیان مدیر مؤسسه ققنوس نیز در ادامه این نشست خبری گفت: «بعد از هشت سال موفق شدیم در سالن وزارت کشور کنسرت برگزار کنیم، سالنی که تقریباً با سالن‌های استادارد جهانی برابری می‌کند و می‌تواند به اجرای موفق این گروه کمک کند.»/