جامع نیوز:چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، ۲۴ مرداد ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حمایت رایتل برگزار می شود. به گزارش جامع نیوزدر این همایش که توسط شرکت کاسپید و فاوا گستر شریف برگزار می شود، پنج تن از اساتید بین المللی بازاریابی اینترنتی تازه […]

جامع نیوز:چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، ۲۴ مرداد ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حمایت رایتل برگزار می شود.

به گزارش جامع نیوزدر این همایش که توسط شرکت کاسپید و فاوا گستر شریف برگزار می شود، پنج تن از اساتید بین المللی بازاریابی اینترنتی تازه ترین اطلاعات، تکنیک ها و دستاوردهای این حوزه را با مخاطبان در میان خواهند گذاشت.
در این همایش که مخاطبین آن را بازرگانان، صاحبان برند و کسب و کار، مدیران شرکت ها و سازمان های مرتبط با گردشگری و اقتصاد تشکیل می دهند، تازه ترین راهکارهای مربوط به برندسازی و افزایش فروش و توسعه بازار بررسی خواهد شد.
از اهداف این همایش می توان به این موارد اشاره کرد: شناسایی پتانسیل های موجود در فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، نقش برندسازی در توسعه اقتصادی شهرهای نوظهور، نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری، بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه گذاری بین المللی این حوزه، و روش های راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کارآفرینی.
اساتیدی همچون کسپر زیمنسکی (Kaspar Szymanski)، مدیر وب اسپم تیم گوگل از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ ، الن اورو (Alain Heureux)، رییس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی و دیجیتالی IAB اروپا، خوزه ال تروچادو (Jose L.Truchdo)، مدیر ارشد مارکتینگ Expedia بزرگترین سایت بوکینگ هتل و بلیت در دنیا، بس ون دن بلد (Bas Van Den Beld)، مشاور مارکتینگ KLM و برنده سرچ بلاگ اروپا در سال ۲۰۱۱، کریستین. ام . هاجسون (Kristian m. Hauksson) مرد سال وب اروپا در سال ۲۰۱۴ وحمید سپید نام، پرزیدنت SEMPO درایران و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید در این همایش حضور خواهند داشت.

گفتنی است این همایش همزمان در شهر کرج توسط شرکت سادنا (۲۵مرداد)، در مشهد توسط مدیر برتر (۲۶ مرداد)، در اصفهان توسط گروه لرن بیزنس (۲۷ مرداد)،در شیراز توسط گروه تبلیغات پارسی(۲۸ مرداد) و همچنین در بندر عباس توسط شرکت آذرک هولدینگ(۲۹ مرداد) برگزار خواهد شد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۱- ۲۲۳۵۵۸۲۹ تماس و یا به وب سایت www.ebconference.com مراجعه نمایند.