جامع نیوز:مدیرعامل موسسه اعتباری توسعه در پنجمین همایش بین المللی بازاریابی خدمات بانکی از تمبر افتتاح باشگاه بانکداران ایرانی رونمایی کرد. به گزارش جامع نیوز، در پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی که از صبح امروز و به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما و با حضور بیش […]

جامع نیوز:مدیرعامل موسسه اعتباری توسعه در پنجمین همایش بین المللی بازاریابی خدمات بانکی از تمبر افتتاح باشگاه بانکداران ایرانی رونمایی کرد.

به گزارش جامع نیوز، در پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی که از صبح امروز و به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما و با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از متخصصان و فعالان بانکی ایران و جهان برگزار می شود، از تمبر افتتاح باشگاه بانکداران ایرانی توسط دکتر علیرضا هادیان همدانی و تعدادی از مدیران بانکی کشور رونمایی شد.
بنابر این گزارش در این همایش که با سخنرانی پروفسور رضا حمزه ای ، دکتر رئوف رابطی، دکتر نیما امیرشکاری، پیتر نورمن گاتلر از آمریکا، رابرت فیلیپ پترسون از کانادا، جان ناپیر آلن از انگلستان، دکتر محمود محمدیان، دکتر اصغر صرافی زاده و …. همراه است قرار است مدیرعامل موسسه اعتباری توسعه در میزگردی با عنوان تجزیه و تحلیل موانع، فرصت ها و چالش های استقرار نظام بانکداری جامع در ایران حضور یابد.

همچنین در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از دستاوردهای نظام بانکی کشور در حال برگزاری است که موسسه اعتباری توسعه نیز با در اختیار گرفتن غرفه به ارایه محصولات خود در عرصه بانکی پرداخته است.
گفتنی است در این کنفرانس ۲ روزه ۳۸ نفر از مدیران و پرسنل موسسه اعتباری توسعه حضور یافته اند.