جامع نیوز:رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان شمالی از ورود زائران طرح به این استان خبر داد. به گزارش جامع نیوز، صفری در این خصوص اظهار داشت : مطابق برنامه محمد ابراهیم خمسه و همراهانش به شهرستان فاروج از توابع این استان رسیده و مورد استقبال مسئولین و مردم قرار گرفتند. وی افزود: این […]

جامع نیوز:رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان شمالی از ورود زائران طرح به این استان خبر داد.

به گزارش جامع نیوز، صفری در این خصوص اظهار داشت : مطابق برنامه محمد ابراهیم خمسه و همراهانش به شهرستان فاروج از توابع این استان رسیده و مورد استقبال مسئولین و مردم قرار گرفتند.
وی افزود: این زائران که از روز ۱۳ مرداد از مشهد مقدس حرکت خود را آغاز کرده اند در مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان فاروج حجت الاسلام قلی زاده، فرماندار و مسئولین شهرستان و مسئولین و اعضای ستاد بازسازی استان خراسان شمالی وارد این استان شد.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی با بیان اینکه طرح بهشت تا بهشت همزمان با حضور این زائران برای اهالی شهرستان های در طول مسیر تشریح می شود گفت: از آنجا که ایجاد فضای معنوی از اهداف این طرح است تمام تلاش خود را برای ترویج حال و هوای حسینی در طول مسیر این پیاده روی انجام می دهیم . توامان نسبت به اقدامات انجام شده در اعتاب مقدسه نیز اطلاع رسانی نموده و پذیرای نذورات مردمی هستیم.
وی در خصوص نحوه ادامه این طرح یادآور شد: این زائران پیاده کوی ابا عبدالله الحسین (ع) پس از مشایعت هموطنان در شهرهای مختلف استان راهی استان گلستان خواهند شد.