جامع نیوز:مرحله مقدماتی جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس از امروز ۱۳ مرداد به صورت سراسری در کل کشور برگزار می شود. به گزارش جامع نیوزاز جام خلیج فارس، شرکت کنندگان در جام بازی های رایانه ای خلیج فارس طبق برنامه از امروز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. گیمرهای حاضر در این […]

جامع نیوز:مرحله مقدماتی جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس از امروز ۱۳ مرداد به صورت سراسری در کل کشور برگزار می شود.
به گزارش جامع نیوزاز جام خلیج فارس، شرکت کنندگان در جام بازی های رایانه ای خلیج فارس طبق برنامه از امروز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. گیمرهای حاضر در این جام برای راه یابی به مرحله نهایی می بایست در دور مقدماتی با یکدیگر به رقابت بپردازند تا پس از عبور از این مرحله شانس خود را برای دریافت جوایز نقدی ۶۰۰ میلیون ریالی و حضور در مراسم اختتامیه که در تهران برگزار می شود بیازمایند. گفتنی است اولین دوره از جام بازی های رایانه ای خلیج فارس به همت شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای از تلریخ ۱۷ خرداد با ثبت نام از گیمرها در سراسر کشور آغاز به کار کرده است و مرحله پایانی این جام در تهران از تاریخ ۲۶ مرداد برگزار می شود.