جامع نیوز:بدنبال کاهش تعرفه سیم کارت های اعتباری پس از یکسان سازی(فلت شدن) تعرفه ها، همراه اول در قالب ارائه بسته های عیدانه، به مشترکین دائمی خود پایین ترین تعرفه را ارائه می دهد. به گزارش جامع نیوز، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، اپراتور اول تلفن همراه کشور از روز سه شنبه ۷ […]

جامع نیوز:بدنبال کاهش تعرفه سیم کارت های اعتباری پس از یکسان سازی(فلت شدن) تعرفه ها، همراه اول در قالب ارائه بسته های عیدانه، به مشترکین دائمی خود پایین ترین تعرفه را ارائه می دهد.
به گزارش جامع نیوز، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، اپراتور اول تلفن همراه کشور از روز سه شنبه ۷ مردادماه(عید سعید فطر) تا روز یکشنبه ۱۳ مهرماه(عید سعید قربان)، با ارائه ۲ بسته عیدانه مکالمه به مشترکین دائمی خود، پایین ترین تعرفه مکالمه کشور را هدیه ارائه می دهد.
بر اساس این طرح، مشترکین دائمی همراه اول با ثبت نام و خرید یکی از بسته های عیدانه می توانند با تعرفه بسیار کمتری مکالمه کنند.
در بسته شماره یک، تعرفه یک دقیقه مکالمه داخل شبکه در کل ساعات شبانه روز، ۳۹۹ریال و هزینه فعالسازی ۵۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است. همچنین در بسته شماره دو، تعرفه یک دقیقه مکالمه داخل شبکه در کل ساعات شبانه روز، ۲۹۹ ریال با هزینه فعالسازی ۲۰۰ هزار ریال است.
در این طرح، اعتبار بسته ها ۳۰ روزه بوده و مشترک تا ۳۰ روز پس از ثبت نام می تواند از آن بهره مند شود.
تعرفه های مذکور برای مکالمات درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) اعمال شده و نیز شامل مکالمات رومینگ و خارجه نمی شود.
این گزارش می افزاید: مشترکین نمی توانند پیش از پایان بسته قبلی، برای خرید بعدی همان بسته اقدام کنند و مشترک امکان فعالسازی همزمان دو بسته از دو نوع مختلف را نیز ندارد. همچنین امکان غیرفعالسازی بسته تا پایان مهلت اعتبار بسته برای مشترک وجود ندارد.
بر اساس طرح مذکور، مشترکینی که بسته شماره دو را خریداری کرده اند، امکان جابه جا نمودن بسته و تعویض به بسته شماره یک را ندارند.
مشترکین می توانند با ارسال پیامک به سامانه ۸۰۶۱ و یا شماره گیری کد دستوری #۳۳۵*۱۱۱* نسبت به فعالسازی، دریافت راهنما، تعویض بسته و دریافت صورت وضعیت بسته خود اقدام کنند.
همراه اولی ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانیwww.mci.ir مراجعه کنند.