به گزارش جامع نیوزاین پیام بدین شرح است مشتریان و سهامداران ارجمند با سلام و تحیت؛ اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره محترم و کارکنان سختکوش، در شصت و دومین سالگرد تأسیس بانک صادرات ایران، فرصت را مغتنم شمرده، مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به مشتریان و سهامداران بانک ابراز می دارم . […]

به گزارش جامع نیوزاین پیام بدین شرح است
مشتریان و سهامداران ارجمند
با سلام و تحیت؛
اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره محترم و کارکنان سختکوش، در شصت و دومین سالگرد تأسیس بانک صادرات ایران، فرصت را مغتنم شمرده، مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به مشتریان و سهامداران بانک ابراز می دارم .
ارایه خدمات بانکی توسط بانک صادرات ایران از سال ١٣٣١ آغاز شد. پس از آن بانک جهت کسب موفقیت و جلب رضایت مشتریان بی وقفه تلاش کرده است و در حال حاضر در مقایسه با بانک های ایرانی وسیع ترین شبکه شعب را در داخل و خارج از کشور دارا است.
هم اکنون بانک صادرات ایران مالکیت ٢ بانک مستقل در خارج از کشور شامل بانک صادرات plc لندن و بانک صادرات تاشکند و همچنین سه بانک مشترک شامل فیوچر بانک بحرین، آرین بانک افغانستان، Honor bank بلاروس را در اختیار دارد و علاوه بر این شعب بانکی متعلق به این بانک در خاورمیانه، اروپا و آسیا بالغ بر ٢٢ واحد می باشد.
بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی و سابقه ای که دارد از مشتریان زیادی برخوردار است . به منظور تسریع در فرآیند ارایه خدمات و دسترسی آنها به خدمات نوین بانکی، کلیه شعب به سیستم online سپهر(سیستم پردازش هوشمند رایانه ای) مجهز شده اند و این بانک، بیش از ۵٣ میلیون حساب online برای مشتریان خود افتتاح، ۴۴ میلیون انواع کارت الکترونیکی و اعتباری برای مشتریانش صادر نموده و با در اختیار داشتن ۴۴٣٠ دستگاه خودپرداز ثابت و سیار در اقصی نقاط کشور، ۴٣٠ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی (pos) سهم بسزایی در ارتقاء کمی وکیفی خدمات نوین بانکی داشته و گام های موثری در تحقق اهداف دولت الکترونیک برداشته است. مشتریان این بانک با استقبال زیاد از جدیدترین خدمات این بانک؛ شامل بانکداری اینترنتی و همراه بانک استفاده می نمایند و ارتقای کمی و کیفی خدمات نوین در بانک ما هدفی است که کلیه مدیران و کارکنان به آن الزام دارند.
بانک صادرات ایران پس از خصوصی شدن تغییرات اساسی در جهت چابک تر شدن و سودآوری بیشتر به وجود آورد. که از آن جمله می توان به ادغام شعب کم بازده، تغییر و تحول در ساختار بانک به منظور کارایی بیشتر، مهندسی مجدد فرآیندها، مدیریت ریسک و رتبه بندی اعتباری مشتریان ، افزایش بازدهی منابع انسانی، گسترش شعب جدید و واحدهای تابعه در نقاط مختلف دنیا، تنوع بخشیدن به محصولات و خدمات اشاره کرد.
مایلم تشکر صمیمانه خود را به تمامی کسانی که در بنیان و توسعه بانک در راستای موقعیت برترش در سیستم بانکداری ایرانی یاری نموده و همچنین کسانی که به بانک صادرات ایران بعد از گذشت شصت و دو سال ایمان و باور دارند، ابراز نمایم و به سهامدار عزیز اطمینان می دهم با توجه به پتانسیل و ظرفیت های که این بانک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی شده داراست می تواند چالشها را از پیش رو بردارد و فرصت ها و افق های جدیدی جهت توسعه و گسترش، فعالیت ها خود در آینده ترسیم نماید.
محمد رضا پیشرو