جامع نیوز:در راستای سیاست افزایش دسترسی مردم به تسهیلات بانکی، پس از ابلاغ و اجرای دو طرع اعتباری ((رویش)) و ((زندگی))، که به منظور ارائه تسهیلات خرد، متناسب با نیازهای قشر عمده جامعه از سوی بانک آینده در تمامی شعب بانک، ارائه گردید، از ابتدای سال ۱۳۹۳ تاکنون، بیش از۲۰هزار نفر، تسهیلات دریافت کردند. در […]

جامع نیوز:در راستای سیاست افزایش دسترسی مردم به تسهیلات بانکی، پس از ابلاغ و اجرای دو طرع اعتباری ((رویش)) و ((زندگی))، که به منظور ارائه تسهیلات خرد، متناسب با نیازهای قشر عمده جامعه از سوی بانک آینده در تمامی شعب بانک، ارائه گردید، از ابتدای سال ۱۳۹۳ تاکنون، بیش از۲۰هزار نفر، تسهیلات دریافت کردند.

در قالب طرح‎های اعتباری ((رویش)) و ((زندگی))، در زمینه‎های کمک هزینه ((خریدکالا))، ((خریدخودرو)) و ((بازسازی‎مسکن)) به مشتریان بانک، تسهیلات پرداخت می‏گردد.

به گزارش جامع نیوزازاین بانک مشتریان، متقاضیان و علاقه مندان به استفاده از مزایای این طرح‎ها و دریافت تسهیلات، می‏توانند به شعب بانک‎آینده در تهران و شهرستان‎ها مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.