جامع نیوز:ال‌جی آینده تلویزیون را با بهترین فناوری و تجربه مشاهده شگفت‌انگیز را به بازار هدیه می‌دهد. ال‌جی الکترونیکس آغاز فروش اولین تلویزیون OLED دنیا با وضوح تصویرK ۴ در ابعاد (۲۱۶۰×۳۸۴۰) را اعلام نمود. تلویزیون‌های OLED 4K در اندازه‌های ۷۷ و ۶۵ اینچ (مدل ۷۷EG9700 و (۶۵EC9700 از بهترین فناوری نمایشگر موجود برخوردارند؛ پنل […]

جامع نیوز:ال‌جی آینده تلویزیون را با بهترین فناوری و تجربه مشاهده شگفت‌انگیز را به بازار هدیه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس آغاز فروش اولین تلویزیون OLED دنیا با وضوح تصویرK ۴ در ابعاد
(۲۱۶۰×۳۸۴۰) را اعلام نمود. تلویزیون‌های OLED 4K در اندازه‌های ۷۷ و ۶۵ اینچ (مدل ۷۷EG9700 و (۶۵EC9700 از بهترین فناوری نمایشگر موجود برخوردارند؛ پنل منحنی از LED های طبیعی با کیفیت Ultra HD ساخته شده است. تلویزیون
OLED 4Kبرتری OLED را نسبت به سایر فناوری نمایشگرهای معمول نشان می‌دهد و تجربه مشاهده‌ای را ارائه می‌دهد که چیزی جز شگفت‌انگیز نمی‌توان نامید. به زبان ساده، این آینده تلویزیون است.

تلویزیون OLED 4Kال‌جی از پنل پیشرفته‌ای بهره‌مند است که توسط LG Display ساخته شده و از فناوری پیکسل چهاررنگ WRGB اختصاصی ال‌جی برخوردار است. با ۳۳ میلیون پیکسل فرعی که برای ایجاد زنده‌ترین رنگ‌ها و نسبت کنتراست بی‌نهایت در حال تلاش هستند، بینندگان حس می‌کنند که تصویر واقعی را تماشا می‌کنند. پیکسل‌هایی که از خودشان نور می‌دهند با رنگ‌های غنی‌تر، روشن‌تر و طبیعی‌تر سیاهی عمیق‌تر و سرعت پاسخدهی بیشتری را تضمین می‌کنند و به تفسیر حرکات روان و صاف در تلویزیون بدون پرش و مات‌شدگی کمک می‌کند.

به گفته رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی،: «تلویزیون OLED 4K ال‌جی اوج دستیابی به فناوری و الگوی جدیدی است که پویایی نسل آینده تلویزیون در بازار را تغییر خواهد داد. OLED به عنوان قدم تکاملی بعدی در فناوری نمایشگر نقش اصلی را در تغییر مجدد صنعت ما بر عهده خواهد داشت. وقتی می‌گویم OLED 4K بازی را تغییر می‌دهد کاملاً مطمئن هستم که این اتفاق می‌افتد.»

صفحه‌نمایش باریک و منحنی تلویزیون OLED 4K ال‌جی که پایه‌ای روان شبیه به برگ دارد بسیار شیک و سینمایی است. برای انعطاف در نصب، ۶۵EC9700 و ۷۷EG9700 را به دیوار هم می‌توان متصل کرد. سیستم صدای چندکاناله ULTRA SURROUND ال‌جی عملکرد صوتی داردکه کیفیت تصویر برتر در این تلویزیون را نمایان می‌سازد. سیستم صدای ULTRA SURROUND با همکاری کارشناس صنعت، هارمان کاردون، طراحی شده و محیطی غنی و با جزییات فراوانی را ایجاد می‌کند که حس غوطه‌ور شدن بیننده را بیشتر می‌کند.

تلویزیون ۴ OLED K ال‌جی جایزه بهترین ابتکار را از نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) دریافت کرد. این تلویزیون بر پایه پلت‌فرم webOS با کاربری ساده‌اش ساخته شده است و مجموعه‌ای از امکانات و کاربردهای راحت را ارائه می‌دهد که تحت مفهوم اصلی اتصال ساده، تغییر ساده و کشف ساده ایجاد شده است. webOS به تازگی توسط انجمن معتبر صدا و تصویر اروپا (EISA) برای رابط کاربری استثنایی و ملموس تأیید شده است.

مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی افزود: «انتظار می‌رود تلویزیون‌های OLED جایگزین فروش LCD در چند ساله آینده شوند و هیچ شرکتی مانند ال‌جی به این خوبی خودش را آماده نکرده است. مزایای OLED کاملاً واضح است. هیچ اعوجاجی در کیفیت تصویر نیست و مشکلاتی نظیر مات‌شدگی، اعوجاج و نشت رنگ در دستگاه‌های LED منحنی، دیگر در تلویزیون OLED منحنی وجود ندارد. تلویزیون
۴K OLEDنمایانگر ارزش عالی برای مشتری از نظر بازتولید رنگ، نسبت کنتراست، جزییات و زاویه دید است»

پیش‌فروش تلویزیون K۴ OLED در ابعاد ۶۵ و ۷۷ اینچ از همین هفته در کره آغاز شده و در بازارهای اصلی امریکای شمالی و اروپا چندی پس از آن عرضه خواهد شد. بازدیدکنندگان از IFA می‌توانند از ۵ تا ۱۰ سپتامبر با بازدید از سالن ۱۱٫۲ مِس برلین، می‌توانند تلویزیون‌های ۴K OLED ال‌جی را از نزدیک ببینند.