جامع نیوز:امکان خرید شارژ مستقیم تلفن همراه از طریقه سامانه های بانکداری الکترونیک بانک سینا شامل همبانک، سیناسل و تلفنبانک فراهم شد. در راستای توسعه و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، امکان خرید شارژ مستقیم تلفن همراه از طریقه سامانه های بانکداری الکترونیک بانک سینا شامل همبانک، سیناسل و تلفنبانک فراهم شد. مشتریان می توانند با […]

جامع نیوز:امکان خرید شارژ مستقیم تلفن همراه از طریقه سامانه های بانکداری الکترونیک بانک سینا شامل همبانک، سیناسل و تلفنبانک فراهم شد.
در راستای توسعه و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، امکان خرید شارژ مستقیم تلفن همراه از طریقه سامانه های بانکداری الکترونیک بانک سینا شامل همبانک، سیناسل و تلفنبانک فراهم شد.
مشتریان می توانند با استفاده از این سرویس که در همبانک و سیناسل ایجاد شده نسبت به خرید شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری همراه اول و ایرانسل از طریق شماره گیری #۷۲۷* و تنها با وارد نمودن شماره تلفن همراه و انتخاب مبلغ مورد نظر بدون نیاز به وارد کردن کد رمز اقدام نمایند.
همچنین با تمهیدات اندیشیده شده سرویس شارژ آنی تلفن همراه در بستر تلفنبانک سینا راه اندازی شده است.
بر این اساس، مشتریان بانک سینا می توانند پس از ورود به سامانه تلفنبانک با شماره ۸۲۴۸۷-۰۲۱ و با استفاده از منوی “شارژ آنی تلفن همراه” در قسمت مدیریت پرداخت تلفنبانک، نسبت به شارژ آنی سیم کارت های اعتباری تلفن همراه اعم از سیم کارت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اقدام نمایند.