جامع نیوز:بانک سینا برای اولین بار به عنوان حامی اقتصاد فرهنگ در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال حضور دارد. به گزارش جامع نیوز، در راستای کمک به توسعه و تعالی اقتصاد ملی و با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی اقتصاد فرهنگ و هنر و محصولات فرهنگی دیجیتال و خلاق، این بانک […]

جامع نیوز:بانک سینا برای اولین بار به عنوان حامی اقتصاد فرهنگ در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال حضور دارد.

به گزارش جامع نیوز، در راستای کمک به توسعه و تعالی اقتصاد ملی و با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی اقتصاد فرهنگ و هنر و محصولات فرهنگی دیجیتال و خلاق، این بانک حامی دومین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال شد.
ایجاد فضای مساعد برای تحقق شعار سال و ایفای مسئولیت اجتماعی در توسعه فرهنگ ایرانی- اسلامی و نیل به خوداتکایی ملی در عرصه های فرهنگی از جمله اهداف حضور بانک سینا به عنوان حامی این دوره از نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور است.
توانمندسازی بخش خصوصی کشور برای تولید محصولات فرهنگی دیجیتال کیفی تر، بهبود محیط کسب و کار اقتصاد فرهنگ و ایجاد انگیزه بین مخاطبان برای استفاده از محصولات فرهنگی دیجیتال تولید شده توسط شرکت های ایرانی از دیگر اهداف مشارکت و حضور بانک سینا در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است.
همچنین از دیگر اهداف بانک سینا به عنوان حامی اقتصاد فرهنگ در این دوره از نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، افزایش ظرفیت های بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد فرهنگ، ایجاد رقابت پذیری فعالان بخش خصوصی با افزایش تولیدات محصولات فرهنگی دیجیتال، افزایش توانمندی اقتصادی مخاطبان برای استفاده از محصولات فرهنگی دیجیتال، ایجاد پایگاه اطلاعاتی از مخاطبین محصولات فرهنگی دیجیتال برای معرفی آخرین دستاوردهای این حوزه در طول سال، ایجاد انگیزه برای متخصصان فناوری اطلاعات برای تولید محصولات فرهنگی و دیجیتال بر اساس محتوای ایرانی-اسلامی و ایجاد انگیزه برای سایر سرمایه گذاران جهت حضور در عرصه اقتصاد فرهنگ است.
کمک به ایجاد بانک اطلاعاتی از محصولات فرهنگی دیجیتال، ارزش گذاری بر روی محصولات فرهنگی دیجیتال و تاسیس بورس معاملات محصولات فرهنگی دیجیتال همراه با سایر شرکت ها و نهادهای مالی حسب توافق کانون بانک ها و وزارت ارشاد از دیگر اهداف بانک سینا برای حضور در این نمایشگاه است.
بر اساس این گزارش، بانک سینا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای عضویت ۳۰ هزار نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه که نزد بانک سینا افتتاح حساب کرده اند، تخصیص داده است. بر این اساس هر فرد پس از افتتاح حساب نزد بانک سینا می تواند علاوه بر مبلغ واریزی به حساب خود تا مبلغ ۵۰ هزار ریال مورد حمایت قرار گرفته و در مدت زمان برگزاری نمایشگاه از محصولات فرهنگی دیجیتال با استفاده از دستگاه های کارتخوان بانک سینا نزد غرفه داران خرید نماید.
تمامی غرفه داران نیز برای بهره مندی از مزایای حمایتی بانک سینا باید تا پیش از شروع نمایشگاه با مراجعه به یکی از شعب بانک اقدام به افتتاح حساب نموده و دستگاه کارتخوان دریافت نمایند.