جامع نیوز:«جشن نفس، جشن زندگی» با حمایت موثر بانک ملی ایران و با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ولایتی رئیس انجمن پیوند اعضای ایران و رئیس مرکز پزشکی مسیح دانشوری و دکتر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در برج میلاد برگزار شد. به گزارش جامع نیوزبانک ملی ایران […]

جامع نیوز:«جشن نفس، جشن زندگی» با حمایت موثر بانک ملی ایران و با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ولایتی رئیس انجمن پیوند اعضای ایران و رئیس مرکز پزشکی مسیح دانشوری و دکتر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در برج میلاد برگزار شد.
به گزارش جامع نیوزبانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خویش و نقش‌آفرینی در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی در این قبیل امور خیریه و عام المنفعه حضور فعال و اثربخشی داشته و در یازدهمین سالگرد بزرگداشت پیوند اعضا با حمایت مالی خود، عنوان حامی اصلی این همایش را به خود اختصاص داده و گام موثری در راستای ارتقاء فرهنگ پیوند عضو برداشت.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سخنان کوتاهی که در این همایش ایراد کرد، اهداء کنندگان عضو را هنرمندان واقعی دانسته و افزود: این افراد در واقع با عشق و ایمان بالا مهم‌ترین و بهترین تصمیم دوران زندگی و حیات خویش را می‌گیرند.
وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء فرهنگ اهدای عضو، جمهوری اسلامی را در این زمینه بی‌رقیب خواند و از حمایت‌ها و کمک‌های مالی بانک ملی ایران تشکر و قدردانی کرد.
در این گردهمایی خانواده‌های اهداء کننده، گیرندگان اعضای پیوندی و بیماران منتظر پیوند و تعدادی از هنرمندان، حضوری چشمگیر داشتند.