جامع نیوز:امام جمعه تهران و رییس هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران گفت: همکاری آحاد مردم ولایی و عاشقان حریم ولایت برای بازسازی عتبات عالیات یک وظیفه دینی است که باید جدی گرفته شود. به گزارش جامع نیوز ، حجت الاسلام کاظم صدیقی در همایش بازسازی عتبات عالیات استان یزد افزود: مردم متدین […]

جامع نیوز:امام جمعه تهران و رییس هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران گفت: همکاری آحاد مردم ولایی و عاشقان حریم ولایت برای بازسازی عتبات عالیات یک وظیفه دینی است که باید جدی گرفته شود.
به گزارش جامع نیوز ، حجت الاسلام کاظم صدیقی در همایش بازسازی عتبات عالیات استان یزد افزود: مردم متدین ایران در این زمینه طی سال های گذشته با اهداء کمک ها ، نذورات و مشارکت حضوری و هنرمندانه همکاری های بسیار خوبی داشته اند.
امام جمعه موقت تهران که در مهریز یزد سخن می گفت، یادآور شد: اینگونه کارهای عمرانی و فرهنگی با نظارت و برنامه ریزی ستاد عتبات عالیات در کشور باید بیش از گذشته با مشارکت مردم ولایی و همراهی مسوولان اجرایی گسترش یابد.
وی تاکید کرد: بخش های زیادی از حرم ائمه اطهار (ع) در کربلا و نجف و جاهای دیگر در عراق احتیاج مبرم به ساخت و ساز و انجام کارهای فرهنگی و بازسازی دارد که همت بلند عامه مردم را طلب می کند.
رییس هیات امنای ستاد بازسازی استان تهران با اشاره به روحیه تدین و سخت کوشی مردم یزد اظهار کرد: یزدی ها در این زمینه همیشه الگو بوده اند و به امید خدا در همکاری با ستادهای بازسازی عتبات عالیات سرمشق خواهند بود
حجت الاسلام صدیقی از همکاری و همیاری خوب و صادقانه مردم استان یزد و شهر مهریز با ستاد عتبات عالیات قدردانی و اظهار امیدواری کرد؛ این روند با قوت ادامه یابد.